Wat te kopen voor verjaardag

Discussion in 'De lounge' started by Ikbenhetmaar, Jan 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

Nov 18, 2008
    6,486
    0
    0
    Hai Lady's,
    Kunnen jullie me even helpen?
    volgende week dinsdag is mijn moeder jarig, en ik wil een leuk cadeau voor haar, maar wat?!
    Heb haar voor de kerst een fotoprinter gegeven met genoeg papier e.d, maar verder ik weet niets!!

Had ook al bedacht om van mij & Linde een mooie foto te laten maken bij een fotograaf maar die gaan het niet op tijd klaar krijgen voor dinsdag:(

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

zat ook meteen aan een foto van je kindje te denken, heb mijn vader afgelopen verjaardag ook een uitvergrote foto cadeau gegeven.

heb je niet nog een mooie foto van je kindje die je kan laten uitvergroten en een mooie lijst erbij? of een andere fotograaf die wat meer tijd heeft?

anders misschien iets van sieraden, met een bedeltje van je kindje eraan ofzo?
    heb een tijd terug op internet iets gelezen over kettinkjes met de vingerafdruk van je kindje er in gegraveerd. volgens mij moet een goede juwelier dit wel kunnen doen.

zoiets misschien?

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

Nov 18, 2008
    6,486
    0
    0
    Helaas is mijn moeder geen sieraden mens..:(
    Het probleem met de fotograven hier, is dat er maar 2 zijn in de buurt en ik overdag niet in het bezit ben van een auto.. dus het moet echt in de buurt wezen.. hmmm ik denk nog even verder,
    andere tips zijn zeer welkom! :)

4. giraf

giraf Niet meer actief

-Mooi beeldje of schilderij.
    -Zelf een schilderij maken van de handjes en voetjes van je dochter (in de verf dopen en dan op schilderij).
    -Kaartjes voor een musical of bioscoop.
    -High tea.
    -Bon voor dagje naar een spa.

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

Nov 18, 2008
    6,486
    0
    0
    dankjewel! :D
    Heb net bij de action canvas doek gehaald en haar voetje erop gedrukt met verf, handje lukte niet want ze maakte steeds een vuist haha!

Maar nu wil ik er ook een foto bij op "plakken"

Hoe kan ik het beste een foto op een geschilderd schilderij plakken?

Share This Page