Ben begonnen in triptiek maar heb sara lena jeffrey ofzo nog niets over gelezen is dit wel een sara linton boek?
Ook ff geleden dat ik hem gelezen heb maar volgens mij was het geen Sara reeks maar een opzichstaande triptiek.. Kan het mis hebben hoor..
Andere personen meen ik me te herinneren... Maar het ligt wel heel dichtbij elkaar en leest net zo lekker weg. Als ik het me goed herinner... Het is alweer tijdje geleden
Vind er nu nog niet zoveel aan blz 50. Terwijl ik dat bij sara linton wel heb nja ik probeer het wel ...
Hmm vervelend is dat.. Zo'n boek waar je niet inkomt he Ik neem zo m'n boek maar weer mee naar het schoolplein... Nog eventjes in de zon lezen.
Dat is geloof ik een andere reeks uiteindelijk komen die twee series samen. Die met Will Trent en sara Linton
ben ook een sara en jeffrey fan triptiek viel mij ook tegen.. zonder Sara... Weet je wat ook fijn weg leest? the women's murder club van james patterson (is sowieso mijn lievelingsschrijver) James Patterson - Wikipedia of tess gerritsen..
De sara linton reeks is als volgt: nachtschade zoenoffer een lichte koude huivering onzichtbaar trouweloos onaantastbaar Ben er momenteel toevallig ook mee bezig.