Dag 2 menstruatie, waar blijft 'ie? Toch afspraak maken?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Spikkeltje, Feb 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Aug 17, 2014
    1,245
    413
    83
    Female
    Bij mijn Iieve zoontje en dito man
    Hallo, man en ik beginnen aan onze eerste ICSI in UZ Gent. Heb CZ vorige week platgebeld of we ajb op korte termijn toestemming konden krijgen, want ik verwachtte de 18e mijn menstruatie ben altijd net een atoomklok, zo regelmatig. CZ keurig de toestemming op tijd verstrekt (yes!) en ik wachten op m'n menstruatie, maar niks hoor.

Ik moest de tweede of uiterlijk de derde dag van m'n menstruatie komen, om te zien of mijn eierstokken stilliggen. Ik verwachtte dus donderdag de menstruatie en op vrijdag naar Gent, maar nu is er nog geen bloed te zien. Zou ik morgen wel alvast een afspraak maken voor maandag dan? Want érgens in dit weekend zal die menstruatie wel doorbreken, en dan is dinsdag te laat, want later dan de 2e of 3e dag.

Heeft iemand dit weleens eerder aan de hand gehad en wat heb je toen gedaan?

2. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Je kunt niet zwanger zijn?

3. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Aug 17, 2014
    1,245
    413
    83
    Female
    Nee, mijn man heeft een morfologie van 0% dus die kans zou sowieso héél klein zijn, maar op de dag van mijn eisprong moest zijn zaad getest worden, dus hebben we het de dagen daarvoor ook niet gedaan.

4. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

Feb 25, 2015
    2,612
    996
    113
    Weet je wanneer je eisprong geweest is? En zou dit ondanks dat je altijd regelmatig bent niet een keertje toch net later zijn? Een menselijk lichaam is immers geen robot.

5. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Ik zou *nu* bellen met je ziekenhuis en ze de situatie uitleggen en hen vragen wat het slimst is. Ze hebben echt veel vaker met dit bijltje gehakt hoor! Ze hebben daar echt gewoon een antwoord op.

Ik heb het zelf ook wel meegemaakt bij ons IUI-traject. Altijd in overleg met het zkh gehandeld.

Succes bij jullie volgende stap!

6. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Aug 17, 2014
    1,245
    413
    83
    Female
    Da's een goed idee MLady, ik heb je advies opgevolgd. En het zkh vond het beter om toch voor maandag een afspraak in te plannen. Om 8.30 uur, pffff, dat wordt om half zes gaan rijden! Maar goed. Ik moest ook maar alvast contact opnemen met de online apotheek zeiden ze. Waarschijnlijk moet ik dan dinsdag Menopur gaan spuiten. Ik hoop maar dat dat in m'n buikvet mag, spek prikken vind ik niet zo'n probleem, maar in een spier lijkt me niets! En aan man kan ik het ook niet vragen, want die is panisch voor naalden.

7. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Goed plan om de afspraak al te plannen. Menopur spuit je inderdaad in je buikvet. Alle injecties mogen in je buik gezet worden, ook de Pregnyl. Succes!

8. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Aug 17, 2014
    1,245
    413
    83
    Female
    Dank je wel Jippie! Uiteindelijk ben ik vanmorgen ongesteld geworden, dus ik zit nog goed met m'n afspraak maandag. Dank je voor je advies MLady, vind het wel een beetje raar idee dat ik een echo krijg terwijl ik ongesteld ben (yegh) maar goed, het is niet anders. Ben blij dat het ICSI-traject nu echt van start gata, we wachten al zo lang op een kindje.

9. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Wat "fijn" dat je ongesteld bent geworden.

Wellicht dat het door de spanning iets later was (had ik deze maand ook).

Succes met de eerste echo maandag. Het is voor jezelf een viezer en gekker gevoel dan voor de mensen die de echo maken. Die doen het dagelijks.

10. limburger

limburger Niet meer actief

Ik kan in het ziekenhuis ook niet in het weekend terug voor uitgangsecho iui.
    Lastig is het wel he.steeds gokken met afspraken
    ik ga nu maandag cyclus vierde dag voor uitgangsecho
    maar iui is natuurlijk een hele andere situatie

Share This Page