Ik word GEK van mezelf! Elke ronde denk ik "nu ga ik het na de ovulatie gewoon echt eens rustig twee weken afwachten, want testen helpt toch niet" en dan vind ik mezelf op dag 4 dpo ineens weer bij de Kruidvat... Testjunk als ik ben. Ben nu alweer met mezelf in onderhandeling wanneer ik dan "mag" bij m'n zoontje testte ik op 8 dpo nog echt negatief en op 9 dpo heeeeeel licht positief, maar dat weerhoudt me er helaas niet van om nu te bedenken dat ik op 8 zéker mag Moet wel om mezelf lachen maar vind het ook irritant...! Nog meer testjunks...?
Ik snap dat persoonlijk echt niet. Zo zonde van je geld toch? Test ergens tussen dag 10-14 2x en dan weet je het toch ook? Voor veel minder spanning?
I know, rationeel ben ik het totaal met je eens! En normaal ben ik nota bene een heel Nuchter persoon maar hier gaat de ratio dus bij mij totaal overboord. Ik beperk het wel tot kV 2 voor 5 euro en action (1,50) dus gelukkig nog niet failliet, maar toch petje af dat jij die zelf beheersing wel hebt!
Ik had me zelfs 4 jaar geleden, toen ik zwanger was van onze jongste, voorgenomen om "later, bij een derde" niet te testen maar puur af te gaan op m'n gevoel. Want bij dochter en zoon wist ik het heel duidelijk. Nu was ik toch gezwicht om te testen omdat manlief met m'n NOD in het buitenland zou zitten, dus 10dpo getest en positief!