Telefoon in de wasmachine

Discussion in 'De lounge' started by Jute, Aug 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jute

Jute Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    2,011
    204
    63
    Female
    De telefoon van mijn vriend heeft is in de wasmachine en de droger geweest. Nu is hij boos want dit is al de 2e telefoon en of ik volgende keer zijn spullen NIET meer in de wasmachine wil stoppen. Ik moet wachten tot HIJ zijn spullen bij de was gooit. Nou, dat zal ik doen, ik ben benieuwd of hij nog schone kleding in zijn kast vindt:p

2. Jel

Jel Niet meer actief

Als ik de was ga doen, dan controleer ik altijd eerst alle zakken. Dan kun je ook niet te maken krijgen met dit soort vervelende dingen. ;)

Ik heb wel gezegd tegen mijn man dat als hij zijn kleren in de was gooit, hij zelf zijn zakken even moet leeg maken, maar dat gebeurd meestal niet. :)

3. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

Apr 17, 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    hier net zo. als ik de was erin doe kijk ik eerst alles na.
    wilt manlief zijn was erin doen, prima, maar kijk je zakken na want ik doe het dan niet.

4. Jute

Jute Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    2,011
    204
    63
    Female
    Ik controleer ook de zakken maar hij heeft werkbroeken met zoveel zakken dat ik er per ongeluk 1 gemist heb.

5. Jel

Jel Niet meer actief

Ja ok, dan kan het gebeuren.

6. Gizje

Gizje Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,661
    0
    0
    Hoef er hier niet bang voor te zijn, die telefoon haalt hij snachts uit z'n broekzak voor z'n werk.

Kan alleen wat papier oid in zitten, nou dat wast dan maar lekker mee:p

7. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hahahaha dat zou hier kunnen gebeuren wahahah.. manlief kijkt nooit zn zakken na en dus vind ik regelmatig wat in de wasmachine.. geld, aanstekers, pennen.. word ik niet al t vrolijk van dus mag manlief de was niet meer doen haha

8. Jute

Jute Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    2,011
    204
    63
    Female
    Geld dat ik vind dat doe ik in een spaarpot voor mijn dochtertje, na een half jaar heeft ze 20 euro bij elkaar gesprokkeld;)

9. hellen83

hellen83 Actief lid

Nov 16, 2008
    461
    0
    0
    mijn vent doet de was bij ons thuis ;)

10. Alita

Alita Niet meer actief

oeh is hier ook al 2x gebeurt:) in de wasmachine dan he
    Tweede telefoon heeft het zelfs overleefd:$

Nee nu controleer ik extra hahaha ennu zelf wassen...yeah wright;)

11. Jute

Jute Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    2,011
    204
    63
    Female
    Deze keer heeft de telefoon het weer niet overleefd;), ik ga zo maar naar de Kijkshop om een andere te halen.

12. Alita

Alita Niet meer actief

balen!!

13. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    whaha sorry dat ik lach maar mij is dus precies hetzelfde voorgekomen alleen dan de werktelefoon van mn man! ik ben de schuldige en hij heeft het moeten uitleggen :D
    ik zeg altijd, als je het niet meer aantrekt maak je zakken dan leeg want ik pleur het zo in de wasmachine, nu was dit natuurlijk niet de bedoeling maarja :)

14. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

Jan 30, 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig heb ik nog geen telefoon gewassen, maar die werkbroeken :$
    Denk je al die zakken te hebben gecontroleerd, blijkt er alsnog wel een schroef, krijtje of iets dergelijks in te zitten. Plus dat mijn man dan ook nog weleens vergeet zijn kniestukken er uit te halen.

15. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Oh gosh! Op de 1 of andere manier kunnen mannen nooit hun zakken leegmaken. Erg vervelend!

Eens even zien hoelang telefoon nmmr3 het bij jullie volhoudt.
    Hahahaha (sorry)

16. Alita

Alita Niet meer actief

pff idd en dan ons de schuld geven he...terwijl hun de zakken niet eens kunnen leegmaken..;)

Maar is schoonmoeder schuld he niet goed opgevoed:D

17. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha, dat ik net met mijn ex samenwoonde keek ik ook nooit zijn zakken na, totdat ik soms de meest vreemde dingen in de was vond. Toen ben ik toch maar gaan controleren. Nu ik weer single ben hoef ik het niet meer te controleren, omdat ik zelf wel mijn zakken leeg haal, wat een verademing ;)

18. Daro

Daro Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    2,548
    0
    0
    West-Brabant
    Hier heb ik de regel ingesteld dat alles dat in de wasmand zit, door mij niet meer gecheckt wordt. Kan ie toch ook zelf doen voor ie het in de was gooit?
    En alles wat niet in de wasmand zit, wordt niet gewassen. Ik hoor dus regelmatig "ik heb niets om aan te trekken!", waarop ik hem er iedere keer weer op wijs dat ik niet door het hele huis zn wasgoed overal vandaan ga plukken. Hij heeft namelijk de onverbeterlijke neiging om zn kleren overal uit te trekken en daar te laten liggen.

Voorheen ging ik dat opruimen en wassen, maar dan kreeg ik commentaar als ik iets gewassen had wat volgens hem nog niet vies (genoeg) was of wat hij juist die dag aan wilde doen. Dus vandaar dat ik het nu zo doe. Kinderachtig, maar ik vind zijn gedrag nog veel kinderachtiger. En het voorkomt discussies ;)

(En oke, dat ik dan om de paar dagen opeens een hele hoop was te doen heb omdat ie opeens op het idee komt om een hele stapel eindelijk in de wasmand te doen, neem ik dan maar op de koop toe)

19. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    je kan beter een cassettebandje opzetten, wil je je zakken leeghalen of het gelijk in de wasmand doen? MET LEGE ZAKKEN!!!
    maar nee vrouwlief moet dat weer doen en idd die werkbroeken hebben nogal veel verborgen zakken, tja hallo ik blijf dat plaatje afspelen...vraag mij af op het nu weer gebeurt :D Hij baalde wel namelijk haha

En als het niet in de wasmand zit, ligt het jonkies te krijgen op zn stoel! dus ja...

20. 0611inge

0611inge Actief lid

Feb 9, 2011
    188
    0
    0
    Ik ben zelf ook een keer zo blonT geweest en het was nog mijn eigen schuld ook. had de telefoon ff op bed gelegd, ff wat anders doen en dan denken ik ga het beddegoed in de was doen :) resultaat: je doet het deurtje van de wasmachine open en er valt een batterij uit oepsss... uiteindelijk deed die het na een week of 2 drogen toch weer (misschien volgende keer ook maar gelijk mee laten draaien in de droger :p)

Share This Page