Ik wil morgen een ipad gaan halen maar twijfel tussen de ipad mini en de ipad 4..... Iemand ervaring met 1 van deze 2. Ik heb nu een acer iconia tab. Maar ik vind de ipad fijner. Daar heb je ook leuke spelletjes van bumba en woezel en pip voor. dus welke kan ik het beste gaan halen?
hoeveel gb kan ik dan het beste nemen? 16 of 32. gaat hoofdzakelijk om beetje internetten en spelletjes. Wat zijn leuke spelletjes voor mijn dochter?
ipad mini is handzamer, snel, lichter ipad 4 heeft een retina scherm wat veel scherper is, maar is ook lomper en zwaar.. Ik heb ze beide en ik vind de mini fijner.. Alleen zou ik nog een paar maandjes wachten, dan komt waarschijnlijk de ipad 5 en ipad mini 2 met retina uit alleen een beetje internetten en wat spelletjes is 16gb wel voldoende, maar als je er foto's op wil gaan zetten en video's is dat onvoldoende
Mijn tip: ga naar de winkel en vergelijk ze zelf. Hou ze ook even in de hand, dan weet je hoe of wat. Ik persoonlijk had precies dezelfde twijfels als jijzelf, en heb op die manier besloten voor de Mini te gaan. Als je twijfelt over GB zou ik voor de hogere optie gaan, dan krijg je later in ieder geval geen spijt. ik heb 32 gb en heb (ook als 'lichte' gebruiker) deze ook wel nodig. Ik zou dus voor de 32 gb gaan...
En heb je hem inmiddels gehaald? Ik zit zelf momenteel met hetzelfde "dilemma"..... Hebben al een Ipad en twijfel of we er een mini versie of een gewone bij zullen nemen (nogal een luxe probleem, ik weet het Heb 150,- aan korting dus dat is iig meegenomen )