Dillema

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zena, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Vandaag zijn we bij de fert.arts geweest. In mei waren we ook al een keer geweest, maar hadden we afgsproken het over de zomer heen te tillen. Nu waren we weer terug.
    De vorige keer bleek ik achteraf zwanger te zijn, helaas ging dit mis.
    Nu had ik me ingesteld op, het hele circus gaat beginnen. We zijn teslotte al 16 maanden bezig!
    Maar de gyn zei, omdat ik zwanger ben geweest en het zaadonderzoek van hubbie goed was, hij nog een half jaar wil afwachten. Hij denkt dat de kans dat we dan zwanger zijn heel groot is. Ook denkt hij dat er niks mis is, omdat ik dus zwanger geweest ben.
    Ik voel me een beetje boos nu.
    Wat vinden jullie? Moet ik blij zijn omdat de gyn denkt dat alles goed is? Of moet ik me nou met een kluitje het riet in gestuurd voelen?
    Ik vind het zo dubbel.......wéér wachten!

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Tja helaas zo zijn de protocollen bedacht. die zijn bedacht op grond van hun ervaringen dus er zal wel een kern van waarheid in zitten.
    Aan de ene kant niet echt geweldig maar aan de andere kant, zwanger worden met hormoon spuiten enzo lijkt me ook niet echt iets om naar uit te kijken.
    Het overviel je nu denk ik ook echt omdat je dacht dat het circus nu zou beginnen. Wellicht denk je er over een paar dagen anders over alles alles een beetje gezakt is en overdacht is. Hopelijk kunnen jullie het dan relativeren en gaan jullie ervoor om het nog even zelf te proberen. En ik duim natuurlijk voor een goed resultaat!

3. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ja, we gaan het sowieso zelf proberen nog, wat jij zegt is waar, als hij dat zegt, dan heeft ie daar een reden voor, daar heeft ie voor geleerd.
    Ik ben overigens maar 5 wk zwanger geweest vorige keer. Dus voor mijn gevoel "telt"dat niet, is natuurlijk onzin, maar goed......

4. Rosa74

Rosa74 Lid

8 aug 2007
    91
    0
    0
    Logisch dat je je een beetje met een kluitje in het riet gestuurd voelt, is helemaal niet leuk om te horen: we zien u over 6 maanden wel terug!Maar hij weet waar hij het over heeft en je bent pas 25 en idd al een keer zwanger geweest (5 weken is echt zwanger hoor :) ) dus geniet maar van de komende maanden klussen en hopelijk zwanger raken! En laat deze boodschap maar even bezinken.

Je weet wel zeker dat jullie het in je vruchtbare periode doen qua temp en ovulatietestjes?

In ieder geval sterkte en hopelijk ben je znel zwanger!

5. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, meid, hier hetzelfde verhaal. De doc zei precies hetzelfde tegen ons. Alleen ik ben nog niet eens zwanger geweest voor heel eventjes...
    Wij zijn nu 17 maanden bezig en zie onderaan mijn banner....
    Moeilijk dat wachten he? Ik weet er alles van.

Succes meid, ooit lukt het!

6. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Jessica, wat is bij jullie de reden dat ze niet starten met alle onderzoeken? Je bent al 21 cycli bezig.....

Deel Deze Pagina