deze maand uitblijvende pmsklachten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door baboe, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ik heb iedere maand, een paar dagen na de eisprong, ontzettend pijnlijke borsten tot aan mijn menstruatie. Deze maand blijft het uit. Ik moet over 4 dagen ongesteld worden en mijn borsten zijn totaal pijnloos. Ik heb dat nog nooit meegemaakt.
    Zou dat betekenen dat ik deze maand geen eisprong heb gehad?

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ik weet het niet.. ik had het vorige maand ook, wel geklust en wel een ei gesignaleerd adhv ovu testen.. verbaasde me er ook over want normaal ben ik niet te hanteren hihi.. dacht misschien zwanger te zijn maar dat was ik ook niet. Weet ook niet waar het aan ligt..

3. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    dank je voor je reactie. Ik ben ziek geweest en was bang dat me dat mijn ei van deze maand had gekost. Maar als jij wel gewoon een ovulatie hebt gehad dan wil het uitblijven van PMS kennelijk toch niet zeggen dat je niet geovuleerd hebt. Fijn dat je erbij schrijft dat je dacht zwanger te zijn en dat niet was want alles dat afwijkend is interpreteer ik tegenwoordig als een mogelijk signaal van een zwangerschap. Dankzij jouw bericht maak ik mezelf niet gek deze maand! Het blijft raar, normaal zie ik echt 2 weken af en nu helemaal niets!

Deel Deze Pagina