Is een wat "zachtere" ombre. Ik zou het graag zo willen hebben als foto 1. Mijn haar is aardig blond van de highlights, maar het groeit zooo ontzettend snel dat ik graag iets van een ombre wil zodat ik niet om de vier weken hoef bij de kleuren (Doe ik niet, maar is eigenlijk wel nodig, het zit maar 2 weken echt goed. Daarbij vind ik dat de eerste week het "harde" er ook altijd nog even uit moet slijten. Is dat mogelijk of is dat echt radicaal anders en niet in een keer mogelijk? Mijn eigen haar is foto 2.
Sorry ik zie geen highlights hoor, ik zie geblondeerd haar met een behoorlijke uitgroei. Wat hierboven staat ben ik mee eens, als je nog even geduld hebt heb je vanzelf je ombre. Als ik jou was zou ik de kleur pakken die zo dicht mogelijk bij je eigen haarkleur ligt en daar al dat blonde mee wegkleuren, en gelijk minimaal 10 cm weg laten knippen...
Nee daarom, Het zijn wel echt steeds highlights geweest, ik heb het nog nooit in 1 keer geblondeerd. Maar nu er steeds highlitghts in worden gezet begint het gewoon 1 kleur te worden. En ik wil eigenlijk niet meer zo vaak "moeten" . Maar moet ik nou wachten of het naar mijn eigen kleur laten verven? Bij de laatste optie is dan toch ook het lichte aan de onderkant weg? En waarom moet er minstens 10 cm van af?