hallo, ik zag dat pink ribbon weer een armband in de verkoop heeft, een doosje met wel 7 armbandjes. wie weet of je ze ook los kunt dragen? dat ze dus van elkaar af kunt halen. groetjes
Ja je kunt ze los van elkaar dragen. Ze zitten met een roze lintje aan elkaar met een strikje, die kan je gewoon los maken en dan heb je losse armbandjes. De armbandjes zijn van elastiek .
Idd, maar allemaal om vind ik een beetje teveel van het goede! En ik wist niet of het nu de bedoeling was dat dat lintje eraan bleef zitten bij dragen of niet... !
Ik heb hem ook! en vindt hem erg mooi. je kan ze inderdaad ook los van elkaar dragen, door simpelweg het lintje los te halen. Ik heb ze trouwens alle 3 en ik heb de pink ribbon sjaal van DiDi.
Ik heb hem ook, en vind ze toch wel erg mooi allemaal samen . Terwijl ik dat normaal niet zo snel zou doen. Maar zeker met wat rustige kleding, is het echt érg mooi! Het lintje zelf vind ik ook wel mooi, dus hoewel ik hem gisteren los gehaald heb (met aan- en afdoen is dat gemakkelijker) wil ik het lintje wel om 1 van de armbandjes weer vastknopen, omdat het er zo mooi bij past.
was vanmiddag bij hunkemoller maar die heeft ze niet... waar is dat armbandje te koop? wil er ook heeeeel graag eentje.. thnx!!
Ik heb hem van de Etos vandaan (of eigenlijk vriend heeft hem bij de Etos gekocht en ik heb hem gekregen ).
Ik heb er eentje gekocht bij de Etos,maar dan ook echt een armbandje met roze kralen en dan een bedeltje en een lintje er aan.
Ik zit de sjaal even te bekijken online op de site van didi, maar die vind ik persoonlijk niet zo geweldig. Het simpele armbandje (vergeleken bij de geluksarmband) wat ze daar verkopen, vind ik trouwens ook erg leuk/mooi.