Enorme klaagpost, sorrie alvast. Vandaag is het een jaar geleden dat ik de eerste echo kreeg en daarmee het einde van mijn eerste zwangerschap begon. Vanochtend had ik een afspraak met de VK voor deze zwangerschap, alles gaat goed mag wat dat betreft echt niet klagen. Vond het heerlijk om de hartslag weer te horen, het kleine racepaardje Maar voel me gewoon zo dubbel, jakkes. Alles komt gewoon weer even naar boven. Van de ziekenhuissores tot uiteindelijk (weken later) de spoed-curretage. Heb al een fikse huilbui achter de rug (luchtte wel lekker op) en ik gok dat het niet de laatste is. Waarschijnlijk helpen de hormonen daar ook aardig in mee Ik weet dat anderen het veel slechter hebben getroffen dan ik. En als ik vanavond de doppies dichtdoe en ze morgen (bijna zeker ) weer open doe er een nieuwe frisse dag op me staat te wachten. Een dag waarop ik 25 weken zwanger ben, de vader in spe lekker weekend heeft (onregelmatige werkweken) en we voor de ziljoenste keer gaan kijken welk baby-kamertje we nu echt de leukste vinden. Maar vandaag gaat hem gewoon ff niet worden, zeg maar. Hart onder de riem/schop onder de kont zijn beide van harte welkom. Ik wilde eigenlijk gewoon even mijn hart luchten.
Helaas is dit heel herkenbaar. Ik heb zulke dagen ook wel eens. Ik was 1 april 2009 uitgerekend van de eerste zwangerschap (nu 12 april 2010) en de tweede zwangerschap was ik 8 januari uitgerekend. 8 januari is ook de sterfdag van mijn tante, maar ik heb ook even gedacht aan het feit dat ik al een kleintje in mijn armen had kunnen hebben of dat ik al aan het bevallen kon zijn..... Helaas zullen deze dagen nog vaker terugkomen, laat de tranen maar gewoon lekker gaan.... Het hoort er helaas allemaal bij! Sterkte vandaag!
Dankjewel. Voor jou ook wat "dubbele" datums, in ieder geval heel dicht op elkaar. Als ik er nuchter naar kijk denk ik: Het is een nummer en een maand. Maar onbewust speel je toch die dag weer af in je hoofd.
geen ervaring hier, (met rot-dagen genoeg!) maar wil je wel even sterkte wensen! het komt allemaal wel weer goed, en geniet morgen maar lekker met je mannetje! sterkte!
Oh, maar weet ook zeker dat morgen er anders uitziet. Zo maar eens lekker kokkerellen (afleiding!) en wachten tot wederhelft thuiskomt. En dan op tijd naar bed, is het sneller de 13e