Sommige dagen zo'n buikpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door metans, 10 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. metans

    metans Actief lid

    28 aug 2014
    349
    112
    43
    Vrouw
    Sommige dagen heb ik echt zo'n buikpijn dat ik echt even moet liggen met een warme kruik. Het zit echt onderin me buik. Het lijkt wel op menstruatie pijn of soms nog wel erger. Dit heb ik niet elke dag maar meestal als ik heel druk ben geweest, maak me er dan soms ook zorgen om, hebben nog meer mensen er soms last van? Ik ben nu 10.2 weken zwanger.
     
  2. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Is dit je eerste kindje? Want als je al eerder zwanger bent geweest zou het bandenpijn kunnen zijn. Meestal krijg je daar past na 20 weken last van, maar als je eerder zwanger bent geweest kan het ook eerder. Het voelt als een zeurende en stekende pijn in je onderbuik, bij je liezen of aan de zijkant van je buik.

    Ik had in het begin van deze zwangerschap ook regelmatig buikpijn. Best gemene steken en krampen. Warmte van een kruik of douche hielp goed. De buikpijn verdween zo rond 12 weken zwangerschap.

    Als je geen bloedverlies hebt zou ik me niet teveel zorgen maken. Probeer het wat rustiger aan te doen. Dat scheelt vast al.

    -x- Mooiezomer
     
  3. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Klinkt als een groeiende baarmoeder en bandenpijn. Warme douche/bad of kruikje zou kunnen verlichten
     
  4. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    @metans Hoe is het met je? Al minder buikpijn?
     
  5. metans

    metans Actief lid

    28 aug 2014
    349
    112
    43
    Vrouw
    Ja gelukkig wel. Had de gyn gebeld maar die zei dat het er bij hoorde voor de termijn van mijn zwangerschap. De ene heeft er meer last van dan de ander.. dus daar gaan we maar van uit.
     
  6. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Fijn dat je je wat beter voelt. Lastig he, al die veranderingen in je lichaam. Ik zei vaak tegen mezelf; geen bloed, dan is het goed.
     
  7. Sun01

    Sun01 Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Oh herkenbaar! Ik heb bijna elke dag buikpijn al vanaf dag 1.. ben nu bijna 19weken. Idd soort menstruatie achtige krampen. En soms voelt het of er bakstenen in mijn buik zitten..
    Gyn reageert er niet heel erg op, alles ziet er goed uit en groeit goed maar toch vind ik het soms eng haha en gewoon vervelend. Zijn mijn 1e kindjes dus miss bandenpijn/groeipijn..
     
  8. Rosalyn

    Rosalyn Fanatiek lid

    6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Ik moet zeggen nu bijna 7 weken en ook echt dagelijks last van mn buik alsof ik moet gaan menstrueren. Meestal in de avond of als ik tv kijk of wanneer ik naar bed ga. Maakt me toch onzeker ondanks dat ik hetzelfde had bij mijn 1e dochter:rolleyes:
     
  9. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Nu 9 weken zwanger en heb ook regelmatig van Jan. Zeker als ik veel te doen heb gehad. Meestal gaat het over als ik me even neerleggen. Ik denk telkens maar dat het een teken is dat de baarmoeder goed groeit
     

Deel Deze Pagina