Fotowedstrijd stem topic

Discussion in 'Over deze site' started by fioon, Jul 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Ik heb een ideetje

Het lijkt me leuk (als het ook haalbaar is) om elke maand op het forum een fotowedstrijd te hebben!
    Zeg maar met een onderwerp 'waterpret', 'gezichtsuitdrukkingen', 'vakantie' enz...

Dan mogen mensen dus t/m de laatste week van de maand foto's insturen, dan wordt er een poll gemaakt van alle foto's (als dit achteraf nog kan..) en dan mag iedereen de laatste week van de maand stemmen!
    Dan lijkt het me wel slim dat er alleen foto's geplaatst worden, geen tekst, anders is het niet te overzien!

Ik heb begrepen dat er meerdere mensen op het forum zijn die een eigen 'winkeltje' hebben of dingen zelf maken en verkopen (ik dus ook)..
    Misschien dat per maand iemand sponsor kan zijn, dan kan de winnaar iets winnen van degene die sponsor is. De sponsor mag dan bijvoorbeeld zijn/haar logo neerzetten op de site ofzo..

Nouja, ik hoor wel wat jullie ervan vinden, het lijkt mij in ieder geval hartstikke leuk!

Groetjes!

2. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik gooi het in de groep!

3. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Volgens mij was hier laatst ook al een topic over.

4. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Ik had het al genoemd in het topic in 'overvolle forums'.
    Maar ik dacht ik zet een nieuw onderwerp neer, zodat iedereen het kan bekijken... Het was daar een beetje off topic.
    Ik kwam er achter dat ik hier ideeën kon opperen, dus vandaar dat ik het nu in een nieuw topic doe.

Ik ben benieuwd!

Share This Page