Sommige mannen...

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Lola1982, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    ...

Mijn ex en ik zijn al sinds dat ik een paar weekjes zwanger was uit elkaar... Heel verhaal, van alles gebeurd, dus daar ga ik jullie niet mee lastig vallen!
    Tijdens de zwangerschap redelijk contact, ik dacht alles voor het kleine meisje in mijn buik, maar na de zwangerschap escaleerde de boel meteen. Dat kwam oa door de naam, verwijten dat hij niet bij de bevalling mocht zijn en dat hij die kleine niet mocht erkennen... Dus dat contact was zo voorbij en in juni nadat ik hem op straat was tegengekomen dacht ik dat het goed was om weer af te spreken, weer alles voor die kleine...

Anyway, dat verliep natuurlijk weer hartstikke slecht, behalve dat hij niet naar die kleine om keek kon hij zijn handen niet van mij afhouden. Dat was voor mij een besluit: ik kap hier mee... Grote schijnvertoning... Zogenaamd zijn kind willen zien en zielig doen, maar ondertussen alleen maar grensoverschrijdend gedrag vertonen naar mij toen! Amahoela!

Dus dat, dacht ik!

1 januari een smsje: gelukkig nieuwjaar!
    3 januari een smsje: Ik ga het dit jaar helemaal anders doen.
    Half januari een mailtje: Zoals ik al zei doe ik het dit jaar helemaal anders. Ook al vind ik het moeilijk jou te zien, ik ga contact opnemen, want ik mis die kleine! (hij noemt haar naam niet, want hij vind haar naam om te kotsen! :))

Tot vandaag niets gehoord. Krijg ik een mail; Hoi, alles goed met jou? :$

Geen woord over zijn dochter!! Geen woord!!

Ik antwoord doodleuk, ja met N. gaat alles goed. Ze loopt, zegt wat woordjes etc.

Tssssssk, ik vind het zo schandalig.. Echt waar, dat mannen zo hun eigen bloed kunnen negeren en niet nieuwsgierig zijn hoe het gaat!! Ik kan er met mijn hoofd niet bij!

Achteraf balen dat ik nog antwoord gaf ook, maar ja..
    Wat heen en weer gemail en dan krijg je: Ja ik hield echt serieus veel van je, heb dit nooit gewild deze situatie bla bla bla... Denk niet dat ik 'je wil lullen' (wat een volwassen vent met die uitspraken trouwens) want ik meen het dit breekt mij op! ;)

AAAAAAAAAAAAAARGH!

Even frustraties eruit gooien hoor! hahhaha!

En waar wou ik nou heen in mijn verhaal?! Nou geen idee, even spuien! :D

2. Onbegrijpelijk he ;)

3. Maccy

Maccy Bekend lid

26 dec 2008
    513
    0
    0
    Spui maar lekker hoor! Die zogenaamd volwassen aap wil gewoon ergens zijn pik in steken, voor zover ik iets op kan maken uit je verhaal hoef je niks te verwachten wat betreft verantwoordelijkheid. Lekker negeren, laat hem in zijn sop gaar koken tot in de oneinigheid.

Sorry als ik een beetje bot overkom, heb een gefrustreerde-alleenstaande-moeder-avond vanavond. 8)

4. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze denken,voelen en volgen maar 1 ding: walgelijke 1-oog slang van ze!
    Een echte vader zou met slaapzak en al buiten voor de deur gaan liggen als het 'm om zijn kind gaat.
    Niet wanneer het hem uitkomt!

Heb soms geen goed woord over mannen en nee ik scheer ze niet over 1 kam want er zitten ongetwijfeld goede bij die het helaas soms even moeten vergelden.

5. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    goh komt me bekend voor met die naam :D:D hier 1 dag na de bevalling grootste ruzie over de naam hahaha en de naam werd ook vermeden en absoluut niet uitgesproken :D

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Maccy: je komt niet bot over hoor, hahaahah! Goede reactie!!! :D

@ Missmom: ik kom de laatste tijd alleen nog maar slechte mannen tegen! Ik vraag me serieus af of de goede nog bestaan?! Of ze zijn allemaal bezet denk ik... ;)

@ Female: Oooh nog zo'n eentje! Die van mij heeft op curacao verteld (daar komt ie vandaan) dat ze Ella heet, dus ik heb mooi even een geboortekaartje gepost naar Curacao (zijn moeder).
    Hij wou dat ik de naam veranderde in Jarnella (ofzo iets weet niet wat hij voor schrijfwijze in gedachte had...) dus ik denk dat ie zelfs heeft gezegd dat ze Jarnella heet!
    Hij zegt dat alle h**ren op curacao heten zoals mij dochter heet!

7. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Onbegrijpelijk en onvergeeflijk in mijn ogen.
    Wel knap dat je nog alles hebt geprobeerd voor je meisje, maar moet van twee kanten komen he?
    Gewoon lekker spuien hier!

8. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb me vaak afgevraagd of ik geen 1 of andere slechte mannen aantrekkingskracht had ofzo maar als ik eerlijk ben heb ik toch wel eens een goeie vent gehad alleen kan ik er gewoon niets mee, ik tango er zo overheen.
    Ik vind het leuk voor even en dan is het genoeg geweest.
    Bij de bad guys blijf ik wel hangen maar het komt ook een keer mijn strot uit, en komt er dan maar eens van af haha.
    Nee hoor, voor mij geen vent meer. Ben supergelukkig met mijn dochtertje samen en ga het niet kapot maken door iets waarvan ik niet weet hoe dat zal uitpakken.
    Anderen zeggen, je bent de ware nog niet tegen gekomen maar misschien al tig keer op straat of in een winkel alleen staat mijn hoofd daar totaal niet naar en zoals ik het bekijk hoeft dat ook niet meer.

Hebben jullie dat ook niet? Gewoon lekker alleen met kindje blijven.
    Misschien even later op de dag een apart topicje hierover openen anders.

9. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Wat 'n áchterlijke reacties op de namen van kinderen zeg!! Van 'n andere orde, maar één van mijn stiefkinderen heeft ook 'n naam die ik echt heel erg lelijk vind, maar daar kan dat kind toch niets aan doen?? Als je van 't kind houdt, zet je je daar maar overheen, vind ik! De naam wordt vanzelf mooi, omdat het kind zélf een mooi en uniek persoon is.

Ik vind wel dat 'n 'echte vader zijn' ook kan inhouden dat hij weet wanneer hij zich in 't belang van z'n kind terug moet trekken...

Maar ondanks dat ik ondertussen gelukkig getrouwd ben en 'n ogenschijnlijk 'normaal' gezinnetje heb, heb ik elk jaar weer op Noahs verjaardag het boze gevoel naar mijn ex: "d'r kan wéér nog niet eens een kaartje vanaf!"
    Ik zit helemaal niet op die gast te wachten, zeker niet na ruim zes jaar, maar dat gevoel verdwijnt nooit helemaal volgens mij...

10. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    hahaha ja mijn ex wou dat Jayla als het n jongetje zou zijn ufuk zou heten:$ ik zag al voor me dat de kinderen op school m uit zouden lachen en ufo zouden noemen hahaha
    en als het n meisje was zou ze emine moeten heten volgens hem dus toen die me belde na de bevalling en ik zei dat ze jayla heette was holland in nood he :D dat moest veranderd worden dit was onvergefelijk en als ik de naam niet zou veranderen wou die ons niet kennen en zou die jayla nooit accepteren ze zou zijn dochter dan niet zijn etc. en mooiste was nog jayla was opgenomen in het ziekenhuis vanwege een infectie e.d. en dat hoefde die allemaal niet te weten want die naam dat was wat telde de rest boeide niet! ;) tja trieste mannen zijn het

11. Ik dacht meer aan U-fuck :)

12. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    hahaha ja dat is ook door me hoofd gegaan :D no way dat ik me kind zo zou noemen in ieder geval :D dus ben achteraf zeer blij dat ik me eigen plan getrokken heb

13. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

UFO hahahahaha sorry hoor :p

ik heb geen idee hoe mijn ex de naam van mijn zoontje vindt... Interesseert me ook niks! Vanaf de dag dat hij duidelijk heeft gemaakt dat hij hem niet wilde en later dat als ik hem toch zou houden hij mij 'kapot zou maken' en de kleine mee zou nemen heb ik hem genegeerd... Hij is niks meer dan stront voor mij & aangezien ik daar ook niet tegen praat was de keus snel gemaakt!

14. LovelyDK

Lieve ts , mijn tip is dus negeren die debiel! Het is duidelijk dat hij jou & N. niet serieus neemt en dat verdienen jullie niet! Overigens vind ik het een prachtige naam :)

15. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Hahahaha, wat is hij zelf dan? Volgens mij zijn Antilliaanse mannen (even generaliseren) zelf hoeren, want het gros gaat weg als hun vriendin zwanger is en blijven ze dan gaan ze ook nog vreemd. Mijn ex is ook Antilliaans :). Ik ben er in ieder geval nog weinig tegen gekomen, die het tegendeel bewijzen. Maar die zullen er vast wel zijn. Maar goed, misschien had je d'r Latoya of Taneesha moeten noemen?

Wat hebben die mannen eigenlijk te janken? Ze gaan weg en dan ook nog dingen verwachten? Ik vraag me af in welke realiteit die sukkels leven.

16. LovelyDK

Hier idd ook een Antilliaan :'s

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Thanks Ladies!

@ Lovely: Die hufter van een ex van je, ja die verdient het idd ook om genegeerd te worden!
    Ik baalde ook flink dat ik wel had geantwoord, want al die andere keren bleef ik hem negeren! haha! Nja, nu ik weet dat ie alleen interesses in mij toont is het dus helemaal duidelijk voor mij, hij verdient geen enkele reactie van mij en die kleine!
    En dank je over de naam, ik ben ook nog steeds heel blij met mijn keuze! ;)

@ Prrrsam: Hahaha Taneesha, geweldig!!! Jammer dat ik haar nu zo'n 'H**ren' naam heb gegeven!
    Ik ken er eerlijk gezegd ook geen 1. En ik ken er toch een heleboel! Mijn ex heeft nu 3 kinderen... Ik denk dat ie zijn vader probeert te overtreffen! ;)

18. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    nope hier n turk :D maar net zo erg hoor!

19. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Verhaal komt me bekend voor haha! toen mijn ex nog intresse had in zijn zoon en hij kwam langs zat hij ook altijd aan mij en keek niet naar zoon om... En als hij smste of een mail stuurde dan vroeg hij altijd naar mij nooit naar zijn zoon. Maar ondertussen wel zielige verhalen ophangen in zijn familie die hij ook nog allemaal eens gelogen heeft... Ik ben nu helemaal gekapt met mijn ex, was even moeilijk omdat ik wel deze keuze moest maken voor mijn zoon. Maar nu gaat het stukken beterder hier! Voel me echt opgelucht en ben blij dat hij uit mijn leven verdwenen is!

20. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

Soms zou ik willen dat ik ook kon zeggen dat ik mijn ex ook nooit meer zag
    maar aan de andere kant vind ik het ook wel goed dat er contact is omwille van mijn zoontje
    beetje dubbel

afijn mijn ex ging weg toen ik 6 mnd zwanger was. we hadden toen al namen verzonnen en die naam is het gebleven hoor alleen dan wel met MIJN achternaam en niet die van mijn ex :)
    enne by the way mijn ex is gewoon nederlands

mijn ex is heel dubbel geweest in zijn signalen
    eerst wilde die niets meer een hele tijd en was er contact omwille van kleine
    toen was er boosheid en heeft hij mij en zoon genegeerd 5½ maand lang
    sinds einde nov 2009 weer contact met zijn zoon in bijzijn en nu doet hij alsof er niets gebeurt is en het de gewoonste zaak van de wereld is dat we normaal met elkaar om moeten gaan na alles... doet alsof we vrienden zijn enz.
    omwille van de kleine ga ik op de momenten dat ex er is niet in op andere dingen dan mijn zoontje anders zou het constant ruzie zijn want er zijn nog genoeg dingen die me dwars zitten maar wat ik ook doe... we komen er toch niet uit samen (iig voorlopig nog niet) dus doe ik er voorlopig maar niets mee. zijn ideeen zijn anders dan de mijne en voor nu bewaar ik dus maar even de rust

maar inderdaad... mannen pfff
    ze zijn idd niet allemaal zo maar toch

Deel Deze Pagina