Ik ben zo blij! Heb me ingeschreven voor "reset your life" een compleet programma van een jaar lang met diëtiste , psycholoog, personal trainer en ervaringsdeskundige (trainer en ervaringsdeskundige zijn van de eerste obese) om je leven om te gooien en begeleid te gaan afvallen. Ik was al goed op weg maar dit steuntje.hen ik echt nodig. Twee x in de week personal training en dan nog diëtiste en psycholoog erbij. Het is wel.even een investering maar ik ga er voor 100% voor! Nu maar afwachten tot.de groep vol is en we kunnen gaan starten
Wat goed dat je dit ook zelf kan doen, ik dacht dat het alleen via het programma op die manier ging. Ik hoop voor je dat de groep snel vol is en je snel kan beginnen. Heel veel succes!
Zij hebben dit programma speciaal opgezet zodat iedereen mee kan doen.. Bij het programma op tv moet je geloof ik twee keer je ideale gewicht.hebben wil je mee doen nou ik ben "maar" 20 kg te zwaar en wil ook niet op tv
Je ka op Facebook kijken bij reset your life dat is de algemene pagina website zijn ze nog.mee.bezig.. Daar zou je een berichtje achter kunnen laten of mij even een pb.sturen dan kan ik doorgeven bij wie je meer info kan krijgen althans ik weet.het alleen voor locatie oss.. Het is niet goedkoop 177 Euro per maand maar dan krijg.je onbeperkt sportabbo, twee x in de week personal training, diëtiste, psycholoog en extra activiteiten. Ik vind de investering wel waard omdat je dan ook echt voor.je doel gaat
Wat goed! Moet je een minimaal aantal kg overgewicht hebben om mee te mogen doen? Of kan je ook als je 10kg kwijt wil mee doen?
Dat weet ik eigenlijk niet precies.. Denk dat het meer is dat als jij het de moeite vind dat.het wel kan maar weet niet of het interessant is voor een jaar want je gaat het wel een jaar doen
Ik heb inmiddels contact gehad met die organisatie en misschien komt het volgend jaar bij ons beschikbaar.