Hij heeft pas een nieuwe ps4 en speelt nu veel call of duty, ik heb geen verstand van games, misschien weet iemand hier iets vergelijkbaars? Kan ik die misschien op zijn werk laten bezorgen volgende week...
Ohhh daar heb ik echt geen verstand van! Ben helemaal geen gamer haha. Hopelijk weet iemand hier een leuk spel voor jouw om te geven.
Leuk idee. Anders gewoon info opvragen bij de winkel bijv. bij Gamemania. Of je vriend tussen neus en lippen door vragen wat nog meer leuk is om te spelen. Heeft hij geen vrienden die ook gamen? Anders zou je hen ook nog kunnen vragen.
Mijn zus woont vlakbij een gameshop, ik ga haar denk ik vragen of ze iets kan kopen in overleg/advies van een medewerker. Kan ze er een lief kaartje bij schrijven en naar zijn werk verzenden. Denk dat hij dat wel leuk gaat vinden.
Sorry, ik heb liever een vaatwasser dan een koelkast. Toen we verhuisden en ik een koelkast had in m'n oude huis en niet in m'n nieuwe, was het aanpassen maar heb m niet bijzonder gemist. Deze kwam pas ruim een maand later omdat er asbest in de keukenvloer zat. Kon wel koken, maar een koelkast werd me afgeraden. Als mijn vaatwasser echter zou sneuvelen en ik weer met de hand zou moeten afwassen (en al helemaal met kerst! Wil voor de liefhebbers heus mijn aanrecht showen, staat echt he le maal vol) zou ik echt in een hoekje huilen. Of, nee, wacht. Ik zou het in een grote doos zetten en naar mijn moeder brengen die het in haar vaatwasser doet. Opgelost Ts, hoe is t nu met je?
Haha je schrijft het heel komisch maar inderdaad zo voel ik het dus ook! Ik hou echt niet van troep in de keuken nu kom ik daar niet altijd onderuit met 2 kleine kinderen maar ik heb graag een leeg aanrechtblad! Het kerstdiner was super lekker en hebben alles in de nieuwe vaatwasser gekregen nu dus lekker nog even met de kindjes op de bank en dan gaan hun lekker naar bed en hoef ik zo alles alleen nog maar even uit te ruimen en kan dan ook heerlijk relaxen op de bank!
Mooi om te horen! Hier draait 1 volle en er staat nog voor 1 volle machine op het aanrecht. Als ik dit met de hand had moeten doen was ik naar de Mac gegaan 😂 ik heb zo'n ontzettende graf hekel aan afwassen, my oh my. Toen we hier gingen wonen heb ik hem speciaal in laten bouwen hahaha
Haha herkenbaar! Ik moest het vroeger thuis altijd doen! Omg hoe vaak ik mijzelf niet met een boek op het toilet heb verstopt! Alles om maar onder de afwas uit te komen. En toen ik op mijzelf woonde had ik er geen 1 en was ik voor mijn gevoel de hele dag aan het afwassen. En vandaag was ik dus mooi al mijn servies kwijt he! 4 gangen voor 8 personen en dan ook nog eens overdag alles wat er stond dus ik was heel erg blij met de nieuwe vaatwasser!
Hahaha wij hadden godzijdank een afwasmachine vroeger. Toen ik ging studeren had ik alles van plastic, en daarna deed mijn ex het toen we gingen samenwonen 😂 in mijn vorige woning (nadat we van ex weg gingen) mocht ik geen aansluiting maken voor de vaatwasser van de huisbaas dus ik was gedoemd. Toen heb ik dus braaf staan afwassen, en gezworen dat als ik ging verhuizen dat het eerste was wat ik deed whahaha. En dat heb ik ook gedaan 😂 die stond eerder dan de koelkast hihi Fijne kerst nog meis, en hopelijk een goed herstel van je operatie!
Haha ja wij kregen hem toen ik 17 was pas dus heb heel lang staan afwassen en toen ik eenmaal op mijzelf ging had ik noch de ruimte nog het geld en god wat was ik blij dat mijn vriend (nu man) een afwasmachine had! Nu in het nieuwe huis dus de vaatwasser stuk gegaan en pfff dan mis je hem echt! Dank je wel! Vandaag een iets mindere dag helaas. Wond doet zeer en lijkt nog niet kleiner te worden en vandaag toch in nette kleding verschijnen helaas kan mijn huid niet tegen die stof dus alles brand weer als een gek morgen maar weer gewoon mijn spijkerbroek aan en een truitje dan heb ik toch het minst last!
Daar heb ik dus serieus over na zitten denken ik dacht als het niet lukt ren (strompel) ik naar de Blokker
OW balen zeg. En kan je niks vinden wat ook van katoen (spijkerbroek is toch katoen volgens mij) is voor de nette dagen? Zou toch te doen moeten zijn. Ik heb best wat nettere kleding in de kast en dat is veel katoen (jurkjes, nette broek, legging (ipv panty).
Helaas dingen zoals een panty mag ik niet aan dat zit te strak waardoor het gaat opvlammen. Ach vandaag een dag met het gezin dus ik kan desnoods de hele dag in pyjama blijven zitten als ik wil