sommige mensen zijn niet te vertrouwen!

Discussie in 'De lounge' gestart door , 12 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ik kan me voorstellen dat je laaiend bent, maar als t mij zou overkomen zou ik wel op het etentje ingaan, ik zou willen weten wat haar beweegredenen zijn om zoiets te doen... en ze heeft er misschien wel echt spijt van. Nee, ik zou niet meteen de deur dicht gooien, er is al genoeg ellende in veel families.

2. Niet meer actief

@t lilith we praten nog wel steeds met ze enzo hoor via msn. Maar ik vind dat je zoiets niet kan "afkopen" met een etentje. En dat was hun bedoeling wel. Ik heb zoiets van eerst praten en dan kijken we wel verder. En bijna alles van wat ze gedaan en gezegt hebben ontkennen ze dus dan hoeft dat voor mij al niet dat vind ik zo'n kinderachtig gedrag.

XxX

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohww walgelijk zeg, nou die kon van mij de boom in, en dat zeg dan nog maar vriendelijk

4. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    Grrrr zo'n schoonzus heb ik ook gehad!

die zat mij te vertellen van ja onze schoonouders mogen jou niet en m'n zwager en andere 2 schoonzusjes zouden mij ook niet mogen bla bla
    ik geloofde het natuurlijk meteen en heb het zitten opkroppen

toen het na 3 jaar uit ging tussen haar en mijn zwager heb ik het er eindelijk uitgegooid, en wat blijkt...er klopt geen snars van en ze wilde alleen stoken! alles wat hun allemaal gezegd zouden hebben klopte niets van!

ben blij dat ik ervan af ben, heb nou een andere...en die doet weer andere dingen waarvan ik denk...hmmmmmm....klopt weer niets van,maarja wat doe je ertegen he!

5. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    heb er ook zo één gehad.. loog de hele boel bij elkaar. Nam me voor van alles in vertrouwen, totdat ik het niet meer hield.. bepaalde dingen moeten gezegd worden! bleek achteraf ook alles één grote fabel.. en wat denk je? mijn zwager was pissed dat ik mijn mond niet kon houden..
    en idd.. bij mij had het ook niet goedgemaakt kunnen worden met een etentje!

6. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    zo wat een kustreek zeg. volgens mij is t gewoon pure jaloezie!
    mijn vriendin zal t dan nooit meer worden!

Deel Deze Pagina