hihi heb ze gister nog gemaakt. ik doe altijd 10 eieren lang koken (ongeveer 12min) dan pellen, door midden snijden. Voorzichtig het eigeel uitlepelen en in n kom doen samen met ongeveer 3 eetlepels majonaise (ligt aan de hoeveelheid ei) Lenteui en augurkje fijn snijden toevoegen aan de smurrie beetje zout en peter erbij... Flink prakken! dan het eiwit vullen met t geprakte eigeel.. toefje majo en ketjup erop, klaar!
Ik maak ze weleens met zalm, valt altijd in de smaak hier. Eigeel, mayo, blikje zalm, peper, zout en ietsiepietsie mosterd. Prakken maar en in de eieren
Dit vind ik lekker gevulde eieren eigeel uit de eieren halen, roomboter zacht laten worden, eigeel+boter+zout en peper +beetje kerrie,mengen, in een bakkers spuitzak en in de eieren spuiten. Even in de koelkast en lekker opeten
10 eieren een minuut of 8 laten koken. eigeel er uit lepelen ong. 3 eetl. sandwichspread naturel ong. 2 eetl. mayonaise kerriepoeder naar smaak in spuitzak doen en eiwit vullen garneren met paprikapoeder (voor een beetje pit, cayenne of chilipeper) en peterselie. weet de hoeveelheden ook niet precies, doe het altijd op gevoel. weet wel dat het een succes is, want er word me regelmatig gevraagd of ik bij verjaardagen e.d. de gevulde eieren wil maken.
Hoi! Eieren hard koken. Eieren pellen en doormidden snijden. Eigeel door een zeef drukken mbv een vork of lepel (dan wordt het lekker fijn). Mayo, beetje curry, zout peper en maggi erdoor. Alles op gevoel en tussendoor even proeven of het al lekker genoeg is. Prutje in een spuitzak en dan in de eieren spuiten. garneren met paprikapoeder! Klaar is klara!
Eieren koken Dan pellen en doormidden snijden Eigeel eruit wippen en in een schaaltje doen Mayo, mespuntje mosterd, beetje kerrie, theelepeltje knoflook (vers of uit een potje), zout en peper. Alles prakken en dan weer in de eitjes doen.
Ik maak ze ook altijd met zalm. Voor 12 stuks: 6 eieren hard koken. Eieren halveren in de lengte en eigeel eruit lepelen. Eigeel in een kommetje met 75 gr gerookte zalm, 2 a 3 eetlepels crème fraîche, verse dragon (kan ook goed zonder), peper en zout naar smaak toevoegen en een beetje citroen sap. Met de staafmixer mixen en in een spuitzak terug spuiten in de eieren. Ik laat altijd een klein beetje zalm over als garnering er bovenop. Eet smakelijk.
mmm krijg gelijk honger wij doen het altijd heel simpel maar vind het super lekker. ei koken halveren door de lengte eigeel mengen met mayo, paprika poeder, zout soms ook wel eens maggie. succes
Zo hee, wat een lekkere receptjes allemaal, ik heb nu echt wel zin in gevulde eieren, haha! Had ik dit topic maar nooit gelezen
ei koken 12 minuten dan pellen door midden snijden eigeel eruit halen en fijn prakken 3 eet lepels mayo erdoor doen en kerrie poeder lekker husselen en dan bieslook fijn snijden erdoor doen en eten maar hier is het een heel groot suc6
De allerlekkerste gevulde eitjes, zijn de simpelste Mijn eitjes worden altijd zeer gewaardeerd en ik mòet ze zelfs maken met verjaardagen, anders zijn er een aantal mensen echt pissed Ik maak ze als volgt; Eieren koken. Niet tè hard, anders worden ze blauw en dat geeft een smaakje..Meestal doe ik ze opzetten met koud water en als ze koken zo'n 4 1/2 tot 5 minuten doorlaten koken op een iets zachter vuur, maar nog wel laten borrelen. Dan pellen, doormidden snijden en eigeel eruit halen. Eigeel eerst heel goed prakken en dan doe ik er doorheen; -Zaanse! mayonaise -Maggi -Peper uit de molen -Zout -Snuf kerrie Niet tè zuinig met de maggi en de zout, als je de eitjes nog even laat staan dan verflauwt de smaak altijd een beetje en ik vind dat gevulde eitjes wel lekker hartig moeten smaken.. Garneren met een toefje gehakte peterselie of paprikapoeder op elk eitje en opdienen maar, succes verzekerd...
ik goot er altijd wat zoete ketjap doorheen (echt een mini drupje maar dat doet de smaak zoveel goeds!) een uitje curry yogonaise, kerriepoeder eikruiden en een beetje aromat
Over het koken, pellen en halveren zijn we het allemaal wel eens geloof ik , dus dan de rest: Eigeel prakken, yoghurtmayo, klein beetje tomatenketchup, zout, peper, kerriepoeder, paprikapoeder en een heel klein beetje suiker. Alles door elkaar roeren en dan de eitjes vullen. Garneren met een beetje peterselie. Altijd succesvol!