Sommige mensen... zucht..!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maybe3, 30 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@krullie: dan kan ik dat nog enigzinds begrijpen. Maar ze heeft er zelf 4 in 5 jaar tijd. Allemaal snel achter elkaar zwanger geraakt dus.

2. NinaD

NinaD Niet meer actief

Zij heeft dus geen idee van hoe het is wanneer het niet makkelijk gaat!
    Haar opmerking vind ik niet alleen rot, maar ook heel dom. Zij gaat volledig voorbij aan jou gevoelens en wensen. Dat je 2 kinderen hebt, betekent niet dat je geen wens voor een derde mag hebben.

Heel veel succes!
    Dikke knuffel

3. Queenie180

30 aug 2012
    36
    0
    0
    Alphen aan den rijn
    Wat een opmerking, waar bemoeien mensen zich mee?? ik wens je heel veel sterkte en hoop dat jullie snel een bengeltje vast mogen houden.

Houd moed!

Groetjes Queenie

4. Bolleke86

Bolleke86 Lid

29 aug 2012
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    #24 Bolleke86, 30 aug 2012
    Laatst bewerkt: 30 aug 2012
    Hey maybe3 trek je zo'n opmerkingen niet aan! Woorden van mensen die niet beter weteen. Wat jij en je man willen, das het belangrijkste, jullie gaan per slot van rekening jullie kindje opvoeden hè en niet diegene die zo'n onnozele commentaar geven!

Veel liefs
    Bolleke 86

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

en dan heeft ze commentaar voor jullie, over een derde? terwijl ze er zelf vier heeft? :$

6. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een vreselijke opmerking! Kan me voorstellen dat je hier verdriet van hebt...
    Veel succes!

7. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Komaan zeg. Zoiets zeg je toch niet!!!
    Ik zou me niet kunnen inhouden voor die eens goed
    Mijn mening te zeggen

8. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Wat een piep opmerking. Die is vast en zeker hartstikke jaloers. Zoals je al doet lekker blijven doen hoor negeren die handel. Bah

9. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Wat een opmerking zeg... Jemig... Ze zal zelf nooit de pijn mee hebben gemaakt, als ze zo snel zwanger is telkens...
    Als je eenmaal naar een kindje verlangd, AL IS DIT KINDJE 15, je staat er beide achter en je gaat naar die wens toe leven... Lukt het dan niet, dan is dat gewoon ongelofelijk pijnlijk...

Laat der maar lekker kletsen en denk maar aan jezelf... Enne succes met je PCO, misschien krijg je snel clomid en mag je na 2 zoons en 6 sterretjes ook nog een gezond kindje samen krijgen. Na zo'n opmerking is het je extra gegund...

10. angels1980

angels1980 Actief lid

27 aug 2012
    112
    0
    0
    met me meiden knutselen en dansen
    Hoi maybe
    Lekker links laten liggen zulke personen
    Dat zegt meer over hun zelf dan over jezelf
    En het is niet meer dan normaal dat je met je mannetje nog een kindje wil
    Dat is een keus die jullie maken en niet zij
    Al weet ze t verhaal een beetje dan nog mag ze niet zulke uitingen doen
    Hier kwets je mensen heel erg mee
    Wat al gezegt is lekker links laten liggen
    En lekker met je mannetje verder aan de klus
    Las ook dat je een onderzoek krijgt omdat het niet zo wil zoals t moet
    Of begrijp ik t verkeerd
    Nou meid ik zeg GO FOR IT.
    Begrijp je heel goed
    Ik heb zelf ook 2 kids uit vorig huwelijk en met me nieuwe kanjer willen we ook een kindje
    En wat een ander daarvan vind zal me een worst wezen
    Als wij maar gelukkig zijn
    En dat is waar t om gaat toch
    Zolang jullie zelf weten waar jullie t voor doen kan niks meer t tegen houden
    Ga voor jullie geluk ;)

11. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Bah wat een rotopmerking! Ik vind dat ieder dat voor zich moet weten en afwegen.. Daar kun je als buitenstaander niets van zeggen.. Een vriendinnetje van mij heeft een dochtertje van 4 en is al 2 jaar bezig voor een 2e.. Dit wil maar niet lukken, basis-onderzoeken gehad in het ziekenhuis en medisch lijkt er geen probleem, helemaal niet omdat ze ook al een kindje hebben.. Zij zegt: ik ga niet meer aan ivf oid beginnen, heb een gezonde dochter.. Maar laatst zei ze dat ze nu toch gaat twijfelen, de wens is wel erg groot..

Nogmaals een afweging en keuze die je zelf moet maken en waar niemand anders iets over te zeggen heeft.. Kortom: trek het je niet aan, leg het langs je neer en doe wat je hart je ingeeft! Ik wens je in ieder geval alle succes met zwanger raken...

Deel Deze Pagina