Sommige mensen

Discussie in 'De lounge' gestart door Giltje, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Ja die oudjes kunnen er inderdaad wel iets van!

2. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    zit sommige verhalen met me mond open te lezen hoe kunnen mensen soms zo asso zijn he... ongelooflijk.

ik sta altijd voor iedereen op in bus en wachtkamers enzo, voor mensen die slecht ter been zijn of zwanger. maar ik vertikte het toen ik zwanger was om op te staan aangezien ik het zelf ook nodig had. (BI en ijzer te kort en viel regelmatig de grond op met flauwvallen )
    voelde me dan wel schuldig als er nog ene aan kwam die het ook zwaar had.

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik heb zelf ook in een winkel gewerkt, en had net de drentse droge worsten bijgevuld. Komt er een heel oud (en lief uitziend) vrouwtje in een rolstoel binnen, en ineens alle droge worsten weg :( maar niet in haar mandje! Dus nog eens goed gekeken en haar borsten waren in een paar minuten wel heeeel erg gegroeid :D Dus een melding gemaakt, bleek ze ze dus in haar bh te verstoppen en onder het dekentje dat ze over haar benen had. Wel een stuk of 20/30..... En een paar leverworsten... Geen politie bij gehaald, wel een waarschuwing.

Vond het stiekem wel grappig, maar je verwacht het ook niet van lief uitziende oude vrouwtjes :D

4. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik kwam laatst uit de c1000 met een tas vol boodschappen en toen kreeg je van die dungans. allemaal kids voor de deru voor die dungans maar ik pak die niet aan bij de kassa. Is er zo een kind die vraagt of ik dungans heb dus ik zeg heb ik niet. Zegt hij, hoe kan dat nou, je hebt een tas vol boodschappen, hoeveel heb je dan moeten betalen. Hoezo brutaal. Dat is dus ook de reden dat ik die dingen niet aanneem.

5. Giltje

Giltje Niet meer actief

wow da's wel heel erg brutaal, hier komen ze aan de deur, nou woon ik in een klein flatje, en kinderen kunnen niet zomaar ons trappenhal binnen komen tenzij een van de andere buren ze er in laat >.< en dan komen ze ook bedelen voor die dingetjes.

paarjaar terug had je ook van die nijntjes dingen van de bruna en die vond ik zelf ook erg leuk, en kwam je dan net uit de winkel, stonden daar ook paar van die kinderen te bedelen voor die dingen :/ beetje irritant haha

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Als ik er veel heb en die kinderen staan allemaal te wachten, dan gooi ik ze in de lucht, die koters rennen dan allemaal tegen elkaar aan hahahaha :D

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hmm sommige mensen. Erg irritant.

Zo had ik gister bijna een oud vrouwtje onder de auto liggen. Was aan een voorrangsweg hier in het dorp waar zij op fietste en achter haar reed ( niet continu, kwam net aanrijden ) Plots steekt ze haar linkerhand uit en hop, zo het stuur om om af te slaan.
    Schrok me de tering :$ Heb flink getoeterd, kon haar nog net ontwijken.
    Keek ze me nog kwaad aan ook!

En dan nu het mooie, achter mij reed een politie auto. Die stopte en heeft die mevrouw aangesproken. Hahahahaha, net goed, FOSSIEL!

8. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Is inderdaad ook mijn ervaring, maar ik ben wel zo brutaal om gewoon te vragen of ik mag zitten omdat ik hoogzwanger ben en het moeilijk is om te blijven staan. In mijn gehele zwangerschap is mij slechts 1x een zitplaats aangeboden in het OV.

Gewoon wat spreekwoordelijke ballen kweken dames ;)

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou echt hè...sommige mensen...

Ik had het pas bij de kaasboer. Ik kom daar binnen, mét kinderwagen en ik let altijd goed op wie er voor mij is. Komt er na mij zo'n kakmadame van middelbare leeftijd binnen lopen. Ze loopt potverdorie langs me (en de kinderwagen dus). Maar goed ik kan moeilijk helemaal vooraan gaan staan bij de toonbank met die kinderwagen, want daar staan nog mensen te bestellen en af te rekenen. Op een gegeven moment was 1 van de kaasmeisjes klaar met een klant en die klant stond nog even de portemonee op te ruimen en de kaas te pakken. Het kaasmeisje vroeg vast wie er dan was, steekt die kakmadame haar hand op ;). Dus ik zei netjes dat ik volgens mij eerst was. Keek ze echt zo rete-beledigd naar me, zegt ze "Oh...nou dat wist ik niet heur." Yeah right!!! Je bent snotverdorie net lángs me gelopen. En trust me, die kaasboer is zo klein dat ze me onmogelijk over het hoofd gezien kan hebben. Tjongejonge, dan staan ze al voor te dringen en dan ook nog zo schijnheilig doen. Daar kan ik echt zo ontzettend slecht tegen!

10. Saaya

Saaya Niet meer actief

Ik ben wel eens uitgescholden omdat ik in wilde halen met de fiets en mijn bel gebruikte daarbij. En dan niet 1 seconde voor ik in wilde halen, nee ruim van te voren zodat ze tijd hadden om achter elkaar te gaan fietsen. Was ook een oud mannetje..

En net ook nog 1 bijna achterop gehad tijdens rijles. Ik ruim van te voren remmen, opgelet of die achter zat het op tijd kon zien enzo... Opeens piepende remmen en rook van de banden achter mij. Moest die man vol op de rem! Man, hij had het allang kunnen zien aankomen..

En ook bij de ikea trouwens hoor, parkeren ze zo bij het laden en lossen gedeelte, of op de weg(!!!!). En dan bedoel ik niet ouderen specifiek hoor, maar alle leeftijden en groepen. Zodat degenen die in willen laden het verkeer moeten versperren, lang moeten wachten of heel ver moeten lopen met zware lading.

Maar ja, op alle leeftijden kunnen ze er wat van inderdaad. Vrijwel geen van de fietsers hier lijkt bijvoorbeeld het begrip verkeersregels te kennen. En menig automobilist neemt voorrang waar ze het niet hebben, en dan heb je nog de busschauffeurs die ook met de dag shaggerijniger worden.

11. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Ik heb eens gehad dat ik hoogzwanger bij het bushokje stond te wachten, Ik had last van ischias en lichte BI (iig veel last waarbij lang staan niet lekker is;))
    Ik ben toen op een bankje bij een andere vrouw gaan zitten. Op gegeven moment komt er een bejaarde dame aanlopen, die niet zo goed te been was. Aangezien die vrouw naast wie ik zat niet opstond, ben ik op gaan staan, maar dat wilde die bejaarde dame dan weer niet hebben omdat ik zwanger was. En dan verwacht je dat die jonge vrouw naast mij wel opstaat, maar nee hoor. Mevr bleef lekker met haar luie "jeweetwel" op het bankje zitten.

Heb me daar echt aan lopen ergeren. Maar dan ben ik weer zo dat ik niks zeg: dan denk ik : graag of helemaal niet...:eek:

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Oh ik vind dat altijd zo verschikkelijk als je met de kinderwagen de bus in gaat en de speciale plek daarvoor bezet is. Door mensen zonder kinderwagen ofzo en er zijn nog gewone plekken vrij..

Nou de helft van die mensen weigert gewoon om op te staan! Moet je zelf blijven staan bij de kinderwagen die vervolgens iedereen in de weg staat. En dan kijken ze je aan met die rare blik.. Alsof ze zich eraan ergeren dat ik in de weg sta... Grrr.... dan heb ik de neiging die mensen van die plekken af te trekken!

13. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Beetje flauw van me misschien, maar wist je zeker dat die vrouw niet zelf ook iets had?
    Het is niet altijd van de buitenkant zichtbaar namelijk (wat het juist voor die mensen vaak frustrerend maakt)

14. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Op zich heb je daar gelijk in, maar als je dan ons hoort discusieren, kun je je daarin toch mengen en het uitleggen?? Ik bedoel; we stonden niet met de rug naar haar toe ofzo.

15. Saaya

Saaya Niet meer actief

Ja, idd. Ik ga zelf dan wel aan de kant, maar heel vaak hebben ze hier dus ook grote weekendtassen daar neergelegt, en die weigeren ze ook weg te halen dan. Dus dan schiet je nog weinig op.
    En daarnaast past een kinderwagen er niet eens meer bij einde van de middag als je de verkeerde lijn moet hebben;)

16. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Das waar, ik zou mezelf wel verantwoorden denk ik :)

17. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Dit hebben mijn vader en ik ook al eens gedaan. Ook net zolang gewacht tot diegene weer achteruit ging zodat wij doorkonden.
    Op een gegeven moment zijn we maar uitgestapt, een sigaretje gaan roken.

Heeft die tegenligger de politie gebeld ;) Dacht ie dat ie het daarmee wel kon winnen. Al met al, waren we 1,5 uur verder. De man is uiteindelijk wel achteruit gegaan dankzij de politie die hij zelf gebeld heeft. Maar ik heb wel lol gehad met mijn vader :D

18. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hier ook een keer gehad, al zat het mensje niet in zo'n scootmobiel. Er stond al een lange rij en mevrouw loopt iedereen voorbij, todat ze bij mij kwam (ik was de eerstvolgende). Ze zei:

Ik ga wel even voor he, jij bent nog zo jong, je kan wel even wachten.

:$

Als ik ergens een schurfthekel aan heb is het als mensen voordringen maar waar ik helemaal moordneigingen van krijg is als ze niet eens netjes het fatsoen hebben om het te vragen maar het gewoon doen! Dus ik zei met mijn allerliefste glimlach:

Bedankt voor het compliment maar ik heb nog 15 min voordat ik weer hard aan het werk mag, dus nee ik kan niet wachten. Ik neem aan dat u daarentegen alle tijd heeft om van deze heerlijke dag te genieten?

En dan ook nog verontwaardig zeggen: nou nou nou wat een brutaliteit:$

Het mooiste was wel dat daarna iedereen zijn mond opentrok en deze dame dus netjes achteraan mocht aansluiten:D

19. Giltje

Giltje Niet meer actief

ik heb een keertje gehad dat ik een oudere dame wilde inhalen, en dat zij zonder op of om te kijken zo de hand uitstak en je raad het al, bijna in me gezicht, viel me nog mee dat ze sorry zei ;) maar hopen dat ze de volgende keer wel uitkijken wanneer ze der hand uitsteekt.

heb ook een keer gehad, dat ik tegen een auto deur ben opgeknald :x Het was rond oktober toen, dus savonds vroeger donker, en had me fiets lichtjes al aan. Ik rij met de bocht mee, een geparkeerde auto had mij moeten zien aankomen maar zonder op of om te kijken, wham deur open en boem ik vloog er tegen aan >.< en geloof me dat deed ZEER!

man nog zeggen ook, ''sorry, ik zag je niet aan komen'' ja duh! dat voelde ik! kerel had nog eens mooie grote duik in zijn auto er door gekregen ook :D maarja vele mensen kijken gewoon niet uit in het verkeer.

Laatst hadden we dit op de scooter, we willen voorbij een geparkeerde auto rijden en die deed zo ze deur open, en onze scooter reed 40 op dat moment, en me vriend kon de deur net aan ontwijken, je kan je wel indenken dat je daarvan gigantisch schrikt =O

Sinds dien kijk ik ook uit naar geparkeerde auto's je weet maar nooit of iemand zomaar de deur open doet.

20. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik heb het dus in een tram in Antwerpen gehad he..we waren een weekje voor mijn bevalling nog in Antwerpen, maar ik was zo moe, dus we pakten de tram naar het hotel, ik stap in en een vrouw houd 3 plaatsen bezet! Dus ik vraag op me allervriendelijkst of ik misschien mocht zitten, na dat mocht dus niet, want die plek was voor haar dochter en man.
    Toen heb ik zo een heisa staan maken dat zelfs mijn mannetje zich kapot schaamde..maar ik mocht wel zitten! Er stonden zelfs meerdere mensen op(bang zeker haha) HA!

Achteraf noemden wij het delaatsteloodjesenikbendiebuikzathormonen :)

Deel Deze Pagina