Sommige mensen....

Discussie in 'De lounge' gestart door MvS, 6 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ja echt serieus...en dat ook gewoon zonder schaamte zeggen he. Ik moest zelfs nog vragen of ik mn kar terug kon krijgen hij bleef gewoon zn spullen erin stoppen... Echt mensen tegenwoordig... En die karretjes zijn indd niet goedkoop.

2. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Wij hadden dat met de blauwe bak. Aangezien er hier in de wijk maar 4 mensen zijn met een blauwe bak waren we al bang dat hij eens ingepikt zou worden. We hebben aan de binnenkant van de bak ergens de letter M gekrast zodat we hem altijd zouden herkennen. En ja hoor, hij was weg. Wij zijn alle tuinen langs gelopen en kwamen hem op een gegeven moment tegen. Eerst nog netjes gevraagd of ze per ongeluk onze bak hadden meegenomen. "Nee" zeiden ze, dit was die van hun. Die hadden ze net aangevraagd. Wij hebben hen laten zien dat het ONZE bak was en hebben voor hun neus alle inhoud in de tuin gekieperd. Daaag, doe niet zo achterbaks. Vraag er dan 1 zelf aan of zeg gewoon sorry ofzo...

Sindsdien is ie nooit meer meegenomen haha...

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Nou inderdaad. Typisch een gevalletje, "ze hebben m'n fiets gejat, ik jat er gewoon 1 terug" Alleen een beetje lullig als dat dan net mijn fiets blijkt te zijn en ik verder niets met de diefstal van de eerste fiets heb te maken;)

Ze had gewoon aangifte moeten doen, dan had haar moeder netjes een nieuwe kliko gekregen...

4. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    :(:( uhhh, dat is toch ook aso? of begrijp ik het nu verkeerd... je moeder heeft gewoon de bak van een ander gepakt?:(

5. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Beetje off topic, maar dit had ik een keer: het was ophaaldag, dus alle kliko's stonden op de stoep. M'n vriend en ik gingen weg met de auto en mijn vriend vond nog wat rommel in de auto (een plastic zakje of een blikje of zo). Dus hij pakt dat en doet 2 stappen naar de dichtstbijzijnde kliko en gooit het daarin. Ze waren nog niet geleegd, dus leek ons geen probleem. Het bleek de kliko van onze buurman te zijn die het zag en vervolgens naar buiten stormde om ons even flink de les te lezen. We hebben hem geloof ik alleen maar verbijsterd aangekeken en nog steeds kan ik niet snappen wat er zo verkeerd aan was?! Wat vinden jullie, mag je je afval in iemand anders z'n bak gooien als ie al aan de straat staat?

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Als ie nog niet geleegd is, waarom niet? Wat een zeikerd, die buurman, 't is niet alsof je bij hem de tuin inloopt om jouw zooi daar te dumpen!

7. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Een blikje moet kunnen hoor. Hele vuilniszakken vind ik een ander verhaal omdat sommige per gewicht betalen

8. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    hele vuilnis zakken vind in ook niet kunnen als dan je deksel niet meer goed sluit en er regen in komt/dus je bak heel smerig word of katten die er in gaan lopen trekken.
    een extra zak erbij en hij kan nog dicht vind ik geen probleem.

maar een paar blikjes maakt me niets uit een asbak legen dan weer wel!

Deel Deze Pagina