Ik dacht we kletsen hier zo gezellig mischien is het leuk om een topic te openen, waar iedereen zijn hyves kan delen, en daar ook gezellig te kletsen. Het is maar een idee mischien is het wel een hele slechte dan sluit hem maar meteen hoor
ik doe ook niet mee wil zoveel mogelijk annoniem blijven en als ik al zie hoe t hier er soms aan toe gaat ben ik blij dat ik die dames niet op me hyves heb haahahaha
Als je het met iemand in het bijzonder leuk kan vinden kan je ook met elkaar pb'n en eventueel hyves adressen uitwisselen.
ahhh lieve meiden thanks voor de reakties, denk ook id dat anoniem blijven soms wel beter is. ik ben vrij impulsief haha. we kletsen gewoon gezellig hier topic mag opslot
hihi gelukkig pfff ... dacht al ojee slecht idee van het forum hier maak ik mij nou niet echt beroemd mee hahahahhahahahahahaha
twitter ben je opzich niet anoniem volgens mij wij in de april mama's hebben elkaar wel allemaal op hyves is echt wel gezellig hoor maar ja we zijn ook eigenlijk best wel hecht met elkaar geworden!!