Sommige moeders snap ik ECHT NIET!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Vica86, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eowyne

Eowyne Actief lid

26 mei 2007
    287
    0
    0
    Database Publisher
    Amsterdam
    Dus als jij het met iemand niet eens bent dan rij je maar met je karretje tegen diegene aan :(

A Diva is indeed what you are my dear... And it's not a compliment...;)

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Nee hoor, ik kan het communicatief prima af! En vooral met een beetje humor kom je een heel eind ;)

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou soms zou ik inderdaad weleens met mijn karretje op in iemand in willen beuken. Vooral zo'n stelletje dames wat midden in het pad of voor de uitgang staan te kletsen... BEEEUKKEEEEEN!

4. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    T is wel typisch dat sommige mensen alles doen om iemand uit de tent te lokken (zucht)

Maar ontopic als dat mij zou overkomen had ik er ook wat van gezegd hoor, ik vind dat ook niet kunnen, ik zou mn eigen zoon er ook zeker op aanspreken.
    T is gewoon een kwestie van fatsoen en dat die moeder niks zegt zegt meer over haar dan over jou.

078mama dan heb ik medelijden met dat kind!

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Waar haal je het allemaal vandaan? Het is bijna knap dat je deze conclusie weet te trekken uit een simpel grapje.

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Das waar, maar tussen willen en doen zit nog een groot verschil ;)

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Na meerdere sneren naar TS in dit topic komt zo'n opmerking niet echt meer over als een simpel grapje ;)

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Vind het een beetje jammer hoor hoe sommige reacties hier totaal afdwalen van het verhaal..

@078mama, zelfs als ik iemand niet zou mogen of zelfs haten zou ik mijn kinderen niet leren om, op welke manier dan ook, onaardig tegen hun te doen. En in dit geval gaat het om totaal vreemden... Dus jouw opmerking lijkt mij alles behalve relevant.

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Ah maar dit was mijn eerste post hier dus daar kan ik niet op aangekeken worden. Als ik echt had gedacht dat TS een vervelend mens is had ik dat wel gezegd.

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Nou echt hé of van die 'dames' die dan lopen te zeuren als je kind een keertje vervelend is of je aankijken met zo'n irritante blik.

Dan hoop ik stiekem dat mijn zoontje die dames aanrijden met hun karretje, maar helaas heb ik engeltjes die zich altijd keurig gedragen (zó jammer).

11. 078mama

078mama Niet meer actief

Mensenkennis is juist nodig als je iemand niet kent.

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Dan lijkt het mij toepasselijker om een knipoog achter de zin te zetten ipv een uitroepteken.

Dan komt zoiets ook beter over..

;)

13. 078mama

078mama Niet meer actief

In dat geval ;)

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    omg ik had deze humor echt even nodig vandaag, ben gelijk weer uber vrolijk :D

15. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Jij laat je ook weer eens heerlijk kennen ;)

16. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik ben blij dat iemand me snapt ;);)

17. Eowyne

Eowyne Actief lid

26 mei 2007
    287
    0
    0
    Database Publisher
    Amsterdam
    Als jij beweert dat een kind dat verschillende keren tegen je oprijdt een bepaalde mensenkennis bezit, dan is dat de enige conclusie die ik daaruit kan trekken toch?

En als het een grapje is dan neem ik mijn opmerking natuurlijk met alle liefde terug. Zou alleen voortaan erbij zetten dat het om een grapje gaat dmv een smiley face of een quote teken met "Sarcasme aan" ofzo want van uit je tekst kan ik niet je intonatie halen ;)

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Euhm, naar mijn inziens kennen wij elkaar niet? :( Dus hoe weet je nou of ik mij laat kennen?

Ik snap je woordgrapje even niet?

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Mensenkennis

20. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik ken je blijkbaar goed genoeg om zulke opmerkingen bij jou te verwachten.
    Onder de noemer humor, maar wel over de rug van een ander.

Deel Deze Pagina