Sommige moeders snap ik ECHT NIET!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Vica86, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    haha hier kan ik dus echt om lachen ;)

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ben jij die vervelende buurvrouw?:$

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Is dit een grapje? Dan moet je wel even Sarcasme aan of een smiley gebruiken! Of begin ik nu flauw te worden en is het tijd voor mijn beautysleep? 8)

4. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    dames toch...........foei!

5. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Nu dan zal ik eens een verhaal vertellen.
    Ik heb het zelf niet meegemaakt maar gehoord van een collega.
    Die was boodschappen aan het doen en stond in de rij om af te rekenen.Een paar mensen voor hem stond een oude dame en erachter een moeder met kind en een klein winkel wagentje.het kind was steeds tegen de hielen van de dame aan het duwen.toen ze tegen de moeder zei of het kind ermee op wilde houden omdat het zeer deed zei de moeder :mijn kind krijgt een vrije opvoeding.en deed verder niks.
    toen de moeder haar boodschappen aan het opruimen was aan de kassa kwam er een jonge man die een pak hagelslag had en de open maakte en zo over dat vervelende kind heen gooide,en tegen de moeder zei :ik heb ookj een vrije opvoeding gehad.
    ik heb het verhaal ook maar gehoord maar moest zo lachen toen ik het hoorde!

6. Eowyne

Eowyne Actief lid

26 mei 2007
    287
    0
    0
    Database Publisher
    Amsterdam
    sarcasme aan: Hé dat is mijn copyright! Afblijven ja :D Sarcasme uit.

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Kijk dat is humor! En ook nog eens probleemoplossend haha

8. Giltje

Giltje Niet meer actief

Het is idd erg irritant als kinderen met zoeen klein karretje door de winkel racen, Mijn nichtje is daar ook goed in, en mag ook niet meer met zoeen karretje lopen.

Kwam laatst iemand tegen in de AH die liet haar dochter op haar fietsje rijden IN de winkel =O denk dat dat meisje 3 jaar was ofzo, maar ze hield alles en iedereen op, snel fietsen kon ze niet dus ze stond meer stil dan dat ze vooruit ging :/ echt dat snapte ik ook totaal niet en niemand die er langs kon met zijn kar of kinder wagen en de moeder liet alles maar gewoon toe en zei er dus niks van.

Kon het ook niet helpen om paar veule blikken naar de moeder te werpen.

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Als het een grap was geweest had ik wel een ;) erbij gezet.

Tis gewoon een beetje jammer dat sommige blijkbaar hun lol moeten halen uit het uitdagen van anderen.

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Gaan we aardig doen? Ik was net toch een vervelende diva? En dat was geen compliment! :D

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Dus je mag tegenwoordig ook al niet van sarcasme houden? Ik las gewoon een grappig stukje, dat leuk bedoelt was en niet gelijk zo opgeblazen.

Maar goed, leuk dat je genoeg mensenkennis hebt om mij te 'kennen';)

12. Eowyne

Eowyne Actief lid

26 mei 2007
    287
    0
    0
    Database Publisher
    Amsterdam
    Klinkt bijna als broodje aap, maar zou wel briljant zijn om te hebben gezien. Alhoewel ik er meer voor was geweest om het over die moeder uit te strooien :D

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Haha dat is nou een perfecte oplossing in zo'n situatie..
    Jeetje zeg... 'mijn kind krijgt een vrije opvoeding' .... Volgens mij mogen ze het woord opvoeding wel weg halen in die zin.

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Jouw eerdere opmerkingen in dit topic zeggen genoeg.

15. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    mijn dochter heb ik 1x met zo'n karretje laten lopen.. wie dat heeft uitgevonden is niet wijs joh... ze lopen zo overal tegenaan... dat was 1x en nooit weer... ze legde er vanalles in natuurlijk en loopt naar de kassa en zegt.. zooo even talen... haha.. ook wel schattig maar wel onhandig als je ook nog een kindje in de buggy hebt zitten.... voor mij geen kleine karretjes meer hoor...

16. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Wie kaatst kan de bal verwachten, laten we het daar maar op houden ;)

17. Eowyne

Eowyne Actief lid

26 mei 2007
    287
    0
    0
    Database Publisher
    Amsterdam
    Wacht ik quote mezelf even:

En als het een grapje is dan neem ik mijn opmerking natuurlijk met alle liefde terug. Zou alleen voortaan erbij zetten dat het om een grapje gaat dmv een smiley face of een quote teken met "Sarcasme aan" ofzo want van uit je tekst kan ik niet je intonatie halen ;)

Enough said :)

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Dat het heel sneu is als het kindje een beperking zou hebben en daar heel negatief op word gereageerd?

19. 078mama

078mama Niet meer actief

Oke deze is voor jou! Ik kan ook goed mijn ongelijk toegeven ;)

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hee hallo, dat is diva af hoor :p

Deel Deze Pagina