Haha dat vind ik wel een mooie ja Er lopen zat chagrijnen rond die je eens flink door elkaar wilt schudden af en toe. Dat zo'n klein mannetje dat op die manier oplost vind ik erg knap
Tja dan nog vind ik niet dat je over zo'n moeder kan oordelen, zoals ik al zei is het een moment opname. Je weet niet wat er zich vooraf heeft afgespeeld. Zag de moeder het even niet meer zitten met haar kind?Omdat deze niet luisterd? Ik kan ook zeggen van als jij je kind streng toespreekt en bij de arm pakt oid. dat jij je kind mishandelt. En als je mijn reacties beter had gelezen had je het er wel duidelijk uit kunnen opmaken dat ik optreedt. Zoals ik in het verhaal van mijn kinderen vertelde dat er grenzen zijn. Dus voel me absoluut niet aangesproken. Vind het alleen belachelijk dat er zo snel geoordeelt word.
Natuurlijk weet je nooit wat er zich achter de schermen afspeelt maar je gaat mij niet vertellen dat bij alle keren (en dat zijn er veel) het om een ongeluk gaat. Het is gewoon een structureel probleem dat vaker voorkomt. En aan de reacties van anderen te merken zijn er meerdere moeders die duidelijk dezelfde mening zijn toebedeeld als de moeder uit het verhaal van TS, wat mijn theorie alleen maar bevestigd. Nu heb jij inderdaad in je eerdere reacties aangegeven dat jij ook grenzen hebt maar niet waar die liggen. Iedereen heeft grenzen maar als niet duidelijk naar voren komt waar die liggen dan zet ik neer dat het niet naar voren komt (tot aan je een-na-laatste reactie dus ) Waar op geoordeeld wordt is wanneer een ouder niet optreedt wanneer zijn kind 4 keer tegen iemand opbotst. Dat vind iedereen toch vervelend? Waarom moet je dat gegeven afzwakken? natuurlijk kan het aan omstandigheden liggen maar helaas komt het zo vaak voor dat het niet alleen daar aan kán liggen.
hmmm... moet ook gewoon ff reageren hier hoor, want jullie zeggen allemaal wel heel amkkelijk dat de moeders hun kind dan maar moeten corrigeren. Mijn zoontje is dus ook heel wild en heel enthiousiast en zou dat dus ook kunnen doen en hij bedoeld het absoluut niet kwaad, kijk ik zou wel zeggen, van joh pas je op voor de andere mensen, maar meestal lukt dat niet zo goed in zijn enthiousiasme.
Vind ik dus ook! Waarom je er mee bemoeien als mijn zoontje gilt in de winkel. Iemand zei een tijdje terug oh ik dacht dat het een alarm was. Ik zei heeeel sarcastisch nee hoor dat is gewoon een kindje! Hou je mond gewoon over mijn kind. En daarna tegen mijn kind gezegd dat ie lekker door mag gaan met gillen. Waarom moeten mensen gelijk bemoeien zonder te weten waar ze het over hebben? Ik zou dat zelf ook niet doen namelijk. Het zijn mijn zaken niet en ik weet niet, wat er eerder gezegd is, of er vooraf miss iets voor gevallen is? Verder ben ik het eens met MvLiam, je bent idd imo een beetje simpel als je tot 4x toe laat dat een kind tegen je aan rijdt...