Hmm.. Damiën blijft nooit over, maar ben toch blij dat hier niet zulke figuren rondlopen.. Maar hee, als het verder een topschool is en het jou weer gelegenheid geeft om iets als dit te schrijven; kom maar door met die overblijfmoeders!
Het verhaal zelf begrijp ik wel! Roken op het schoolplein is ook not don. Het is meer de vrouwen op zich die je beschrijft. Dat het verhaal zo extreem maken. Ben nu wel gestopt me roken hoor maar ik rookte ook een sigaret ( voor de school niet op het plein want dat mocht natuurlijk niet) bij zoon dan. Nu rook ik mijn E sigaret. Bij dochter zijn er betaalde overblijfkrachten tussen de middag hoe die zijn weet ik nog niet want ze is nog niet wezen overblijven. De vrouwen die je beschrijft klinken aso en zou daar dan ook idd wel wat van gaan zeggen,
Is wel heel erg extreem. Tikkie aangedikt misschien? Hier hebben we dus echt niet dit soort overblijfmoeders. Zegt dan toch ook wel iets over de school lijkt mij.
Overblijf tokkies Hahaha Gelukkig de school die wij hebben gekozen de hele week vast overblijf begeleiding met spw3. Op drukke dagen kan daar een moeder bij maar gaat streng geselecteerd
Eindelijk eens een reden om blij te zijn dat ik in een koude kak buurt woon... Om dit soort figuren te zien moet je toch minstens 10 minuten fietsen .
Hahahahahah wat heerlijk geschreven weer. Ik zou niet weten hoe die dames er op de school van mijn zoon uit zien. Ze hebben continu rooster, maar volgens mij helpt de juffrouw. Ik zou mijn kind daar ook niet laten overblijven, misschien iets om met de school te bespreken?
Oh don't get me started. Hier is het ook zo'n ploeg hersenloze figuren. Ik was laatst nog in staat om ze een klap te verkopen.
klinkt mij erg overdreven ga er vanuit dat je meteen naar de directie gestapt bent wand dit kan natuurlijk niet of je zit op een echte aso school waar ze dit normaal vinden hier hebben we gewone overblijfmoeders
Zo niet herkenbaar voor deze overblijfmoeder . Hier continue rooster maar wel tussen de middag bij de kleuters hulp met eten zodat juf ook daadwerkelijk iets kan eten en drinken . @shaddixxx, ooh je banner, gefeliciteerd!! Spannend hoor
Hahaha, heerlijk geschreven, moest wel heel erg hard lachen bij het woord brainfart Ik weet van mijn eigen overblijfmoeder dat het een schat van een vrouw was Ik loop meestal een grote boog erom heen bij zulke types zoals hun die jij omschrijft.
Ow helaas heel herkenbaar! (Maarja ik kom dan ook uit diezelfde ghetto xD). Ik moest vroeger toen ik nog in de kinderopvang werkte als supervisor de overblijfmoeders van een school in de gaten houden, heb meerdere meldingen gemaakt maar ze bleven dezelfde types aannemen.. Ze waren allemaal net zo oud als m'n eigen moeder maar ik heb ze meer dan eens van het schoolplein moeten jagen omdat ze net een stel verveelde hangpubers waren. Gelukkig niet de school bij ons in de buurt.. Wel weer heerlijk geschreven trouwens !
Hahaha..ik lig in een deuk! Hier is het trouwens heel anders hoor, met hele leuke overblijfmoeders (gelukkig).