oh my..... En mijn dochter gaat morgen voor het eerst naar de kleuterschool (zat al genoeg te piekeren over hoe dat gaat, gezien haar kennismaking met de juf vanmiddag.....) Gelukkig daar geen overblijfmoeders maar gewoon met de juf in de klas (weer een zorg minder) Maar jeetje, dat klinkt als een stel aso"s! Kunnen ze niets leukers/beters krijgen?
Jeetje nee gelukkig niet!! Komt op mij over als aso overblijf moeders Wij wonen dan wel in het Maaskantje maar die hebben we hier echt niet!
Wij wonen ook in Almere, maar zulke overblijfmoeders hebben wij gelukkig niet Roken op het schoolplein is verboden, dus dat scheelt al Maar het lijkt me wel erg vervelend als je dat ziet en bedenkt dat zulke moeders op je kind passen..
toch wil het niet altijd meteen wat zeggen hoor. hier op school is bv een om het zo dan maar te zeggen aso moeder maar ze is er wel altijd bij als er iets op school moet gebeuren zoals luizencontrole of zoals gister helpen met de carnavalsmiddag. ze is verder ook nog hartstikke vriendelijk. alleen tja dr achtergrond en dr geschiedenis is niet vlekkeloos. toch heb ik dan nog liever met zulk volk te doen als de meoders met hun perfect gemanicuurde nagels die te lam zijn om een keer te helpen de school schoon te maken
Herken het gelukkig niet. Hebben hier heel leuke oppas moeders. Een oppas oma is wel wat over de top met leren rokjes en borsten die uit haar truitje puilen maar goed ze is wel erg lief en ja Aggg als zij verschut wil lopen wie ben ik dan daar over te klagen. Kinderen zijn dol op haar. Hier blijven trouwens alle kinderen verplicht over. Erger me meer aan moeders die op school aankomen in joggingbroek en crocks en dan ook nog te laat komen. Blijft mijn een raadsel hoe ze dit voor elkaar krijgen . Of 5 min lopen van school wonen en dan nog de auto pakken en deze asso voor de school parkeren. Op schoolplein mag trouwens niet gerookt worden en vind dat meer dan normaal.
Nee, hier niet. Bij ons gaat de overblijf sowieso via een kinderopvangorganisatie, dus daar is altijd een vrouw van aanwezig en die wordt geholpen door overblijfmoeders. Bij ons op school zijn dat bijna alleen maar de Marokkaanse moeders/vriendinnen, dat viel me wel op, aangezien dat misschien 5% van de schoolkinderen is en de rest niet. Al zal me dat verder een zorg zijn. Mijn kinderen gaan juist graag naar de overblijf.
Oww jeeee!! Haha, nee gelukkig niet herkenbaar. Mijn dochter heeft iig 1 (volgens mij vaste) overblijfmoeder, die spreekt ze vaak aan, en die is echt heel lief. Verder moet ik bekennen dat ik geen idee heb wie nog meer overblijfmoeder zijn.. Ze heeft continurooster, dus ben dan nooit op school Maar heb nog nooit klachten gehad.