Sommige testen tuurstreepjes en andere merken hele lichte lijntjes... zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JoNeBe, 10 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoNeBe

JoNeBe Nieuw lid

10 apr 2023
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hoihoiii,

Ik heb jullie hulp nodig.
    Ik ben ruim 5mnd geleden bevallen en ik houd mijn cyclus bij in een app, deze geeft aan dat mijn cyclus nu 33dgn is, maar deze is nog wat ingesteld om de tijd van zwangerschap en de tijd tussen kraamvloed en eerste menstruatie. De laatste keren zat er 30dgn tussen mijn menstruaties in. Nu ben ik op dag 30 niet ongesteld geworden en heb ik een test gedaan... mega negatief. Toen de dag erna (dag31) nog niet, weer getest, een heeeel licht streepje op de sensitest dipstick en een tuurstreepje op de actiontest (smorgens 7u) toen diezelfde dag om 10u een early actiontest gedaan, weer een heeeel licht streepje.
    Dag 33 weer een licht streepje op de sensitest, een tuurstreepje op de 2v5 kruidvattest, die van de action negatief.
    Dag 33 (vandaag, NOD) weer een licht streepje op de sensitest, en een negatieve actiontest. Dus 9testen verder en nog weet ik niet of ik nou zwanger ben of niet
    Wat denken jullie? (En jup, ik weet dat ik mssn doordraai met hoeveelheid testen, maar onze kinderwens is groot en ik ben snel onzeker (niet dat dit meewerkt))

Ik voeg er 2 foto's bij van de 4sensitesten in normaal en negatief foto. Van boven naar beneden is 7, 8, 9 en 10 april.

Bijgevoegde bestanden:

2. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.608
    4.458
    113
    Vrouw
    Lastig zeg. Deze testen zijn al helemaal droog dus het kunnen ook indroogstreepjes zijn. De testen zijn niet meer te beoordelen. Ik zou gewoon door blijven testen, als je zwanger bent dan zal het wel gauw moeten oplopen. Misschien ben je nog erg vroeg.

3. JoNeBe

JoNeBe Nieuw lid

10 apr 2023
    2
    0
    1
    Vrouw
    Ze zijn nu droog idd, maar de lijntjes waren wel binnen afleestijd te zien, vergeten in mn verhaalte zetten

4. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.685
    8.787
    113
    Vrouw
    Ik las net een topic, weet even niet meet welke, waar de ts ook zulke streepjes had op deze testen, maar enkele dagen later toch ongesteld werd. Ik zou ze als negatief beschouwen.

5. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Niet het antwoord wat je wil krijgen, maar mijn Sensitest was vorige maand ook licht positief binnen afleestijd, maar andere testen bevestigden dit niet. Ik was ook niet zwanger… Mocht het bij jou raak zijn, dan zou hij morgen weer wat donkerder moeten zijn :). Ik zal voor je duimen!

6. WWJD

WWJD Niet meer actief

Een app weet niet wanneer je Nod is. Die doet alleen een gemiddelde berekening. Je weet alleen wanneer je Nod is als je weet wanneer je eisprong is geweest (als je die gehad hebt).

Geef je bijvoorbeeld borstvoeding?
    Dat kan je cyclus ook beïnvloeden.

Ik zie wel wat op je testen maar durf er geen conclusie aan te verbinden. Je zou verwachten bij een zwangerschap dag je na 4 dagen testen wel wat meer zou zien.

7. Dominique87

Dominique87 Bekend lid

28 aug 2021
    874
    480
    63
    Vrouw
    5 maand geleden bevallen is nog kort he, ook als je echt zo snel terug zwanger zou willen worden zou ik eerder ovulatietesten gebruiken en gene app. Cyclus wijkt dikwijls af ookal ben je regelmatig. Na 2 jaar proberen kan ik echt van meespreken. Ik zou gewoon enkele dagen wachten en als je maandstonden er nog niet zijn dan nog eens een testje doen.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ik vind ze negatief
    Daarbij had je na 3 dagen op elke test al een duidelijkere lijn moeten zien ivm oploop hcg bij een zwangerschap.

9. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw

Deel Deze Pagina