Ik zit eraan te denken om een kussentje aan te schaffen voor mn dochter. Ze wilt net als papa en mama ook een eigen kussen hebben Vanaf wanneer hadden jullie kindje er 1? En waar kan ik zo'n klein kussen halen?
Je hebt bij de hema o.a peuterkussens voor kinderen vanaf 2 jaar.. Dus vanaf 2 hebben wij die, gelijk toen ze naar het grote bed ging, want dat hoorde er voor haar ook wel bij + dat ze al op haar sierkussentje ging liggen
mijn dochter is net een week of 3 over naar een groot bed en heeft sindsdien een kussentje. Ook eentje van de hema.
ikea heeft zo een platte baby kussen.vanaf 22 maanden oud had mijn zoontje zo een. sinds gister een hema kussen.maar ik weet niet hoe het verder zal gaan met deze.hij is dus 25 maande oud.
Oh het is dus wel gebruikelijk op die leeftijd. Hier ligt ze al voor haar 2de verjaardag in een groot bedje, maar toen helemaal niet bij stil gestaan eigenlijk. Ga morgen meteen kijken. Ben benieuwd hoe het zal bevallen
Onze dochter heeft er sinds kort al eentje. Ze ging telkens op haar knuffelkonijn liggen die nogal hoog/dik is. Dat leek ons niet lekker voor het werveltje dus hebben we een heel dun kussentje (ikea) geprobeert en dat vind ze fijn, konijn blijft nu lekker langs haar liggen.
Met 2 jaar heb ik er 1 bij HEMA gehaald samen met een dekbed, hij ligt nog in ledikant maar hij sliep steeds op een berg knuffels, vandaar de keuze voor een peuterkussen.
Hier slaapt ze meestal ook op haar buik, dus ben er een beetje bang voor. Maar denk niet dat ze op haar gezicht gaat slapen, zo klein is ze niet meer. Ik heb wel een dekbed maar gebruik het niet, omdat ze zich kapot zweet. Heb nu een dun laken waar ze onder ligt, en daar zweet ze al van. Wel jammer wil graag haar bedje een keer mooi op kunnen maken