Rusteloos

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 3 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Sinds twee weken werk in halve dagen i.v.m. veel harde buiken en ook omdat het voor mij minder stress oplevert.. Nu ga ik dus elke dag rond 13:00 naar huis.. maar zodra ik thuis kom, ga ik niet lekker op de bank of in bed liggen.. maar ga ik verven, rommelen in huis, schoonmaken.. :rolleyes: Ik kom gewoon niet aan bank en bedliggen toe.. Met als gevolg dat ik nóg doodop ben. 's Ochtends neem ik me echt voor om die middag lekker te relaxen en 's middags sta ik al weer heel andere dingen te doen.. Hoe kan dit? Of beter gezegd: hoe krijg ik m'n rust weer een beetje terug?

2. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Ik werk ook nog maar halve dagen ivm bekkeninstabiliteit. Maar ik mag de ene dag iets gaan doen mezelf alleen verplicht ik mezelf de dag erna voldoende te rusten!

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Volgens mij een typisch gevalletje nesteldrang, hihi. Probeer toch je rust te pakken, probeer een compromis met je zelf. Bijv. eerst een uurtje wat doen dan een uurtje liggen.

groetjes evelien

4. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ho Bo,

Kan het me helemaal voorstellen, probeer toch wel je rust te pakken af en toe. Maar rust hoeft niet alleen te betekenen dat je alleen maar ligt of slaapt, je kunt ook rust halen uit andere dingen.

ik werk ook even niet, en hoop straks nog even halve dagen te kunnen werken. Maar ik probeer ook rust te halen door ontspannende dingen te doen. Naaien, wandelen enz.

Doe waar je jezelf goed bij voelt!

succes, Mayke

5. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Lekker in bad gaan zitten als je thuis komt. Dat is het enige wat bij mij helpt.

Verder ben ik benieuwd naar de overige tips, want ik kamp met hetzelfde probleem.

Deel Deze Pagina