Wie heeft dat laten doen en ben je er tevreden over? Ik ga volgende week mijn wenkbrauwen laten doen, misschien iemand tips waar op te letten?
Ik heb ook mijn wenkbrauwen laten doen. Ben er nog altijd heel blij mee! Tips.... Geef echt je eerlijke mening, ook als ze 10 keer over moet tekenen.
Ga het na m'n bevalling laten doen, alleen eyeliner.. Kreeg als advies de ha even te bellen voor verdovingscreme, en zoek van tevoren een afbeelding van hoe je het wilt hebben
Ik heb ook mijn wenkbrauwen laten doen. Ben voor een maand terug geweest voor de nabehandeling en kan er nu een mooie tijd tegen aan. Ben er super blij mee en was elk pijntje meer dan waard! Zou van te voren niet in de zon gaan (ik was verbrand) en ik zou wel met emla creme smeren. Dit hielp bij mij maar een beetje, maar was wel makkelijker mee uit te houden.
Mijn moeder heeft haar wenkbrauwen (hairstroke) en eyeliner onder laten doen en ik alleen eyeliner onder Heel eerlijk .... Het was een hel ! Wat doet dat afgrijselijk pijn !!! Het was heel mooi geworden maar na 3 dagen zag je er niets meer van, helemaal weg .... Blijkbaar heeft het bij mij niet goed gepakt, bij mijn moeder is het wel heel mooi geworden, ze zei dat bij de hairstroke ze het echt krassen in de huid en dat dat nog meer zeer deed dan de eyeliner ondanks verdovende zalf ( die emla zalf ofzoiets maar dat liet ze er maar 5 minuten opzitten terwijl ik van anderen hoorde dat dat wel een uur in moet werken ) Maar als het mooi pakt is het de pijn zeker waard !!
Ik heb mijn wenkbrauwen ook laten doen. Inmiddels 2 x opnieuw maar na een maand of 3 is het bij mij al helemaal vervaagd. Was in het begin super mooi. Maar als ik het om de 3 maanden moet bijwerken vind ik het behoorlijk prijzig worden. Ik had hairstrokes.
Ja. Ik vind het trouwens helemaal geen pijn doen. Ik ben 2 weken geleden geweest om weer bij te werken. Wel aan te raden het 1 keer in het jaar bij te houden. Zo blijft het mooi en kost het je minder
Ik had inderdaad gelezen dat je het na een jaar moet laten bijwerken. Ik ben zo benieuwd hoe het eruit gaat zien.. Het lijkt me wel dat als het al zo snel vervaagd, je toch terug mag komen zonder weer een bak geld te betalen? Misschien dat ze niet in de juiste huidlaag heeft gezeten? Ik heb ook tattoos, die "pijn" moet schijnbaar erger zijn..
Ik heb boven eyeliner laten doen jaar of 6 terug. En wat een HEL was dat. Vond het zo verschikkelijk pijn doen. En dat terweil ik me hele rug vol heb met een tattoo en op andere plekken op me lijf haha. Uiteindelijk vond ik de lijn te dun , maar ik wilden echt niet meer. Ik mocht na 6 weken terug komen maar heb ik niet gedaan ( en daar heb ik nu dus spijt van !!). Na de bevalling wil ik toch echt het nog 1 keer proberen en dan met verdovingscreme. Ondertussen is het namelijk nauwelijks meer te zien. Mijn stiefmoeder heeft ook 6 jaar geleden eye liner onder en boven gedaan (dit doet ze nooit meer). En haar wenkbrauwen heeft ze laten doen. Wenkbrauwen doet ze elk 1.5 jaar ongeveer. Ze heeft van der zelf een liteken door haar wenkbrauw lopen en daardoor daar geen haar. Doordat ze de wenkbrauwen heb laten doen is dit niet meer te zien en heeft ze gewoon wenkbrauw. Ze vind de wenkbrauwen goed te doen. Succes !!
Gisteren was D day! De pijn was er maar ach wat ik ervoor heb gekregen... Had ik het maar jaren eerder gedaan!!!!! Ik ben super blij, zo mooi!!
echt he, ik schrok me de kelere, ik keek in de autospiegel en dacht neeee waar ben ik aan begonnen dit komt nooooit meer goed, pikzwart, dik, vol met vaseline,korsten en bloed. Na 10 dagen ongeveer was het prachtig!
Ik vond het juist het mooiste toen het net gedaan was, eenmaal genezen zag je er al niet veel meer van.
ik vond het na 2/3 dagen het mooist. daarna werd het wat vager allemaal. en inderdaad direct erna, zag het er niet uit ben wel benieuwd naar foto's. wou ook dat ik wat zekerder werd over mezelf. ik heb ook permanente make up wenkbrauwen en schaam me er nog dagelijks voor. ik heb weinig tot geen haargroei bij de wenkbrauwen dus ik moest wel, ik werd moe van het tekenen.