We zijn er na een hoop twijfels uit dat we een 2e kindje willen,, nu heb ik 17 okt mijn menstruatie gehad( was gewone stopweek door de pil) en de week erop nog 2 pillen gehad,daana geen meer. Zou ik in die tijd al een eisprong gehad kunnen hebben? ik heb gewoon geen idee wanneer we nu echt moeten ''klussen''. Op al die uitreken sites staat dat er een eisprong rond deze dagen zou moeten zijn en ik op de ovulatietest stond een negatief streepje. Ik heb ondertussen wel al een 'misselijk' avondje en de laatste dagen veel zeurende pijn in mn onderbuik achter de rug. oja en gister wat geel/witte afscheiding Ik weet t nieeeeet ( wel erg eigenlijk dat je er van de ene op andere dag zo mee bezig bent haha, tis pas de 1e ronde )
Hoi Smooch, ik weet zelf ook nog niet precies hoe het zit, want ben ook net gestopt met de pil. Ik ben alleen nog helemaal niet ongesteld geworden(ook geen laatste stopweek). De huisarts gaf bij mij aan dat ik moet afwachten... Ik heb wel gehoord dat misselijkheid, meer afscheiding en lage rugpijn kunnen komen van het "ontpillen", maar het kunnen ook symptomen van zwangerschap of een aankomende ongie zijn. Vaag allemaal dus... Volgens mij kan het nog alle kanten op, dus succes met wachten. Ik lees de komende reacties nog f met je mee!
rugpijn heb ik ook nog last van..De vorige x was ik de 1e week al zwanger,maar dat hoeft niks te zeggen over deze x natuurlijk.. Ff de reacties afwachten en vergelijken haha
ja..ik ben wel benieuwd. Jij bent al eerder zwanger geweest dus? Dit wordt mijn eerste kindje... Maar was je de vorige keer direct na je stopweek zwanger dan? Dat kan dus wel dan...
ja ik was toen meteen zwanger, maar heb net ineens bloedverlies gehad.. ongesteld? of komt t omdat ik na mn menstruatie nog 2 pillen heb gepakt? pff wat raar
ja..ik heb geen idee.afwachten of het doorzet is het enige dat je kan doen. Ik moet zeggen dat ik wel blij ben als ik nu ongesteld zou worden. Dan weet ik tenminste dat mijn cyclus weer op gang komt en kan ik weer verder. Maar voor jou hoop ik natuurlijk dat het maar een beetje is. Misschien is heb je geluk en is het een innesteling? Voor een menstruatie is het nog wat vroeg lijkt me. Is het helderrood bloed?
Ik ben 8 oktober gestopt met de pil. Vanaf dat je stopt met de pil begint je nieuwe cyclus.. de bloeding die je erop krijgt is een nepbloeding, Die 2 pillen wat je erna hebt gehad zou ik niet mee rekenen, dus echt de laatste pil voor je ontrekkingsbloeding. Normaal stop je met de pil en krijg je stopweek, en die stopweek rijpt er een eitje, maar normaal slik je de pil weer en word dat eitje weer afgebroken. Zodra je dus niet weer opnieuw begint met de pil gaat het eitje gewoon doorrijpen en krijg je als het goed is een eisprong. Bij mij was dat keurig na 14 dagen stoppen met de pil, kreeg een ovulatiebloeding. Niet bij iedereen loopt het zo soepel moet ik zeggen.. voordat ik opeens boze gezichten krijg.
Kan ook ovulatiebloeding zijn, had ik ook.. wist eerst niet eens dat he bestond! Todat ik het las, paste het precies in het plaatje.
:O ik had nog nooit van een ovulatiebloeding gehoord. Dat klinkt inderdaad wel logischer. Want als je gaat narekenen kon het nog lang niet de menstruatie zijn en eigenlijk ook nog niet de innesteling. Voor de zekerheid maar klussen lijkt me Smooch en hopen dat het inderdaad zo is. Wie weet is het gelijk raak
Ik hoop voor je dat het van je eisprong komt...en anders vol goede moed naar de volgende ronde toch? maar het zou zo vroeg zijn...
Hoi smooch, wel spannend allemaal! Het zou geweldig zijn als je nu zwanger zou blijken Maar het kunnen ook nog ontpillingsverschijnselen zijn.. toch? (niet dat ik er zelf al ervaring mee heb ) Ik zou idd voor de zekerheid goed klussen en anders vol goede moed de nieuwe ronde in
Ik had gister een ovulatietest gedaan en dat rondje was een streep te zien en dat andere ook alleen niet zo : / / maar : _ _ en op de verpakking kon ik niks zien met die uitslag haha.. maar voor de zekerheid maar geklust.. nu ff kijken over 2 weekjes he we klussen eigenlijk nooit voor deze missie haha maar gister kon ik het niet laten