Chloe kan af en toe heel moeilijk poepen, echt een zielig gezicht! Nou wilden we kindicol van VSM aanschaffen maar vroeg me af of je die druppeltjes ook gewoon ergens door kan doen door bijvoorbeeld het drinken?
Nou ze neemt de druppels gelukkig gewoon van het lepeltje, zo zielig hoe ze vandaag elke keer zit te huilen omdat haar poepje er niet uitkomt
Ben je hier weleens mee naar de huisarts geweest of is dit iets vd afgelopen dagen? Drinkt ze voldoende en eet ze genoeg vezels? Ik zou kijken of je de oorzaak kunt achterhalen en aanpakken en anders dan de huisarts. Loop er niet te lang mee door want als ze straks bang wordt om te poepen dan ben je echt ver van huis en dat wil je niet.
Soms gaat het goed en soms heel moeilijk, ze zet gelukkig wel door zodat het poepie er op een gegeven moment wel uitkomt! Op zich valt het wel mee hoor maar dagen als deze is ff moeilijk en zielig, normaal poept ze elke dag en de ene keer gaat het makkelijk en de andere keer moeilijk! Ze drinkt genoeg, eet vezels enz....
helpt het niet als je haar wat extra laxerend fruit geeft?sinasappels, kiwi, ananas, pruim? mss lust ze ook gedroogde pruimen? mijn zoontje moet altijd snel poepen van knijpfruit .. zielig is dat heh
Ja we gaan het nu gewoon een paar daagjes proberen en dan ff kijken hoe het gaat, inmiddels heeft ze al 4 keer een poepie gedaan dus ze is het nu wel kwijt!
Hoi, Heeft een van jullie toevallig ook ervaring met Roosvicee Laxo? Wil het gaan proberen bij onze dochter. Groet, Brabootje
Laxo lust Chloe niet en krijgen we er ook niet in! Hier wil het poepen nog steeds niet pffff zo zielig, de druppels hebben nog geen effect helaas, ze was gisteren en vandaag alweer de hele dag bezig. Wacht nog een paar daagjes en dan maar ff de huisarts bellen