Nou wat denk je als je er straks 3 in de puberteit hebt. We hebben er nu 2 die lekker bezig zijn maar wat ben ik blij dat we de derde er niet direct achteraan hebben gekregen. Dat wordt pas afzien haha.
Jep zo herkenbaar! Zoon 4.5 jaar heel erg aan het uittesten. Zit niet lekker in zijn vel en iedereen mag meegenieten! Het gekrijs de hele dag door, de boze buien etc ik ben er gewoon moe van en vind het totaal niet meer gezellig! Dan dochter bijna 2.5 jaar en alles is huilen! Als ze overdag slaapt dan slaapt ze savonds pas heel laat en dan mag je gaan kiezen tussen 2 kwaden. Overdag niet slapen en de hele tijd gehuil om je heen of naar bed doen overdag en dat tot 21:00/ 21:30 uur een stuiterende peuter om je heen hebben. Vandaag gaat ze dus ook NIET slapen en als we zoon zo opgehaald hebben vertrek ik mooi met ze naar de dierentuin met een vriendin! Mogen ze van mij rennen en klimmen en klauteren als een gek maar IK wil vanavond rust!! En oja ik zag zo tegen de zomervakantie op 6 weken 2 huilende kinderen om mij heen dat ik zo blij ben met mijn baan die ik heb gevonden! Kinderen 3 dagen naar de opvang, 1 dag met beide alleen en 3 dagen samen met papa en mij. Heerlijk! Ben 5 jaar thuisblijfmoeder geweest maar merk dat ik nu echt ook iets voor mijzelf moet hebben.
Ooh wat fijn voor je die baan! Hier duurt de vakantie bijna 9 weken, zo zin in! Gelukkig gaat de jongste gewoon naar de crèche! Maar dat eeuwige strijden tussen die andere twee ( waar is die kotsende emoji nou) pfffff
ik zal niet zeggen dat hier nooit wat gebeurd, maar zoals jullie het omschrijven: alleen maar ruzie en gillen en krijsen en huilen, nee. Niet dat het hier niet gebeurd of zo, maar gewoon maar even, dan wordt ik even heel goed boos en dan is het (meestal tenminste) wel afgelopen. Maar zeker niet dagelijks.
Prijs je gelukkig Hier is het ook niet elke dag, maar af en toe zitten er echt slechte dagen tussen. Dan zorgt een verkeerde blik van de ene al slaande ruzie binnen een minuut. En dat dan zeg 20 keer die dag. Dodelijk vermoeiend.
Ik zal niet zeggen dat ze dat hier niet doen. Vooral dochter heeft er een handje van om te roepen: "mama, broertje doet dit!, Mama broertje doet dat!!", Ook hier wel ruzie tussen de kinderen, ook wel met regelmaat trouwens, maar niet zoals jullie omschrijven dat ze alleen maar gillen en huilen en krijsen en zeuren, 24/7. of ik ben er gewoon minder gevoelig voor, dat kan ook.
Owja zo herkenbaar!! Heb ik er 1 gaat het goed heb ik ze beide nou je kan je lol op! 2 en 4 jaar verdorie maar het lijken wel een stel wilden! Mama!!! F deed dit!!! F huilt en zegt G deed dat. Blegh!!!! Hou op!!!! Ze hebben nu beide een Ipad en dan nog ruzie maken! Hoe bestaat het! Ik wil de rode! Nee ik! Ik zet ze vaak genoeg uit elkaar maar toch zoeken ze elkaar weer op. En de ene keer zijn ze zo lief tegen elkaar kusjes, knuffels etc maar het volgende moment kunnen ze elkaar niet luchten of zien! Zucht heb goddank zo die baan de ene bij de gastouder, de ander op de opvang! Succes!!!