behandeld voor kiss syndroom nu na 8 maand weer huilen en onrustig. ik zit er Door!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door joyce90, 10 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce90

joyce90 Lid

26 mrt 2013
    56
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zou graag aan jullie ervaringen of tips willen vragen.

Mijn zoontje was een enorme huilbaby. Uiteindelijk bij een osteopaat beland en jawel het kiss syndroom.
    Wervel in zijn nek verschoven en zenuw bekneld waardoor reflux krampjes en voorkeurshouding.

Na 4 behandelingen was het een ander mannetje vrolijk weinig huilen en beter slapen.

Hij sliep op een gegeven moment van 20.00 tot 6.00 en overdag ook 2 slaapjes van uur of soms iets meer.
    Nu kreeg hij zijn eerste tandjes en daarna griep en het slapen werd weer drama.

Nu 2 maand later zoon is nu 8.5 maand is het een steeds groter drama aan het worden.
    Hij is bijna hele dag jengelig wil niet alleen spelen en vooral niet in box.
    Slapen is na een hoop strijdt max 45 min 2x per dag.
    En savonds krijgen weer hem nauwelijks in slaap. Hij raakt compleet overstuur savonds. We gaan nu met hem op bed liggen tot hij zich overgeeft aan slaap.
    Vervolgens wordt hij om de paar uur wakker snachts. De ene keer slaapt hij verder na even bij ons in bed soms is hij uur wakker.
    Ik ben zo moe dat ik momenteel in slaap val en hij nog bij ons in bed ligt en slaapt. Het valt mij op dat hij op zen zij slaapt en dan het hoofd helemaal achterover heeft liggen.

Zou dit alles nog met zijn nek te maken kunnen hebben?

We hebben vlgs mij alles geprobeerd.
    Laten huilen troosten wel in bad niet in bad. Enz.

zou het kiss terug zijn gekomen en moet ik weer terug naar de osteopaat?

wat betreft 8 maanden sprong die is vlgs mij al voorbij. Aangezien hij ineens zelf gaat zitten en zich op trekt.
    Hij is morgen 37 weken.

Graag ideeën of tips.

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Zelf de ervaring niet, maar kiss zou mogelijk terug kunnen komen. Een osteopaat vragen even na te laten kijken kan helpen!

3. MamavanTroy

15 okt 2015
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon terug gaan. Ik ben bij een manueel therapeut geweest en kreeg een formulier mee met punten om alert op te zijn. Dus. Niet twijfelen maar bellen!

4. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Ik zou ff terug gaan om te vragen over de houding, dat overstekken past wel bij Kiss.

5. joyce90

joyce90 Lid

26 mrt 2013
    56
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties.
    Ik heb een mail gestuurd. Dus ben benieuwd.

6. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Onze osteopaat raadde juist aan nog even terug te komen op die leeftijd vanwege groeispurt of vele ontwikkelingen, ik weet de reden niet meer precies.

Dus ja, zeker gaan!

7. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Onze osteopaat heeft altijd duidelijk gezegd dat issues kunnen terugkomen na een groeispurt. Dus lijkt me tijd om terug te gaan.

8. Mjmw

Mjmw Actief lid

5 dec 2013
    221
    54
    28
    Thuis genieten van de meiden
    Winschoten
    Gewoon terug gaan! Mijn meisjes zijn voor het eerst geweest met 2 jaar en de andere met 14 weken en nog als het nodig is gaan we weer terug. Ze zo'n nu 7 en 5 jaar. Wij hebben de pech dat we hypermobiel zijn. Dus ik zeg gewoon even bellen.'!

Deel Deze Pagina