Hoi Meiden, Ik heb sinds een goeie week nu eind van de middag en in de avond last van mijn stuitje. Nu heb ik zit werk op kantoor, maar hier heb ik voorheen nooit geen last van gehad en betreft mijn werkplek is er niets gewijzigd. Het is niet dat mijn stuitje zeer doet maar het voelt alsof tie in de weg zit....als je begrijpt wat ik bedoel. Herkennen jullie dit als iets dat bij de zwangerschap hoort? En zijn er tips hoe ik dit vervelende gevoel weg kan krijgen (of het liefst voorkomen natuurlijk ) Alvast bedankt,
Op de yoga moesten we een handdoekje oprollen ter grootte van een wc rolletje en dat door je bilnaad leggen. Klinkt gek maar het ondersteund je heiligbeentje.. Ik zit zo al wekenlang relaxed tv te kijken zonder pijn!
Oh lekker gevoel hè. Heb ik ook last van gekregen tijdens mijn zwangerschap. Nu nog steeds als ik te lang zit. Ik probeer niet te lang achter elkaar te zitten en anders op een zachte ondergrond. Succes nog.
Ben al blij dat iemand het herkent hahaha. Mmm die handoek misschien toch een keer proberen. Maar eerst nog ff wennen aan het idee hahaha. Bedankt voor de reactie's! Groetjes Yvon