Wat vervelend voor je! Maar kun je niet tijdelijk een verblijfscatheter krijgen zodat je alleen de zak hoeft te legen?
Bij een verblijfskatheter loopt je urine constant af terwijl bij eenmalig je de vlaasfunctie behoudt van vol naar leeg.. plus dan kun je zelf nog plasse en daarna evt kateterisere om te kijken of t leeg is
Vandaag begonnen ermee. Ik vind het verre van een prettig gevoel ,maar het lukt mij inmiddels al helemaal zelf Thnx voor jullie reacties
Wat een gedoe lijkt me dat zeg. Hopelijk ben je er snel vanaf en ben je straks weer als vanouds. (Een vriendin van mij heeft dit met de blaas en ontlasting, zij heeft uiteindelijk een apparaatje in haar billen gekregen met een afstandsbediening. - nee tis geen grapje -. Zij was er heel blij mee, maar goed dat kwam wel na 3001 andere 'oplossingen')
Sterkte ermee TS, en hopelijk kun je snel geholpen worden. Het is idd geen prettig gevoel, maar je zult zien dat als je er meer handigheid in krijgt dat het straks steeds makkelijk gaat en hopelijk dat het minder pijnlijk aanvoelt. (Tenminste dat zei n vriendin van mij die ook n periode dagelijks meerdere keren per dag zichzelf moest katheteriseren.) Succes
Jeetje, wat vervelend zeg..... Ik hoop dat je snel bij de uroloog terecht kan en geholpen zal worden.