Nu al oefenweeën?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jessy77, 14 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hallo meiden!

Vannacht werd ik wakker door krampen in mn rug? :( En dat trok helemaal door naar mn onderbuik. Nou heb ik wel vaker wat last van mn buik maar de pijn in mn rug, pfff dat was zowat ondraagelijk, alsof het door midden zou breken! Heel raar ook, het begon heel lichtjes, daarna soort van explosie en dan weer rust om vervolgens weer opnieuw te beginnen. Lag te kronkelen in bed dus ben er maar uitgegaan en een warme douche genomen en dat hielp gelukkig wel wat. Nu heb ik even zitten snuffelen op internet maar het enige wat ik tegenkom gaat over oefenweeën. Maar ik ben pas 27 weken en dat is toch veel te vroeg? dacht dat je daar pas een paar weken voor de bevalling last van kon krijgen?

Iemand enige idee of hetzelfde meegemaakt?

Liefs Jessy

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hai Jessy!
    Ik herken wel harde buiken, maar niet op de manier waarop jij het beschrijft. Ik zou als ik jou was even je VK bellen!
    Groetjes Noor

3. Niet meer actief

Hoii,

ik had het ook, alleen geen last van me rug.
    Bij mij begon het bij me onderbuik, trok het me liezen in, en kreeg daarna spierpijn in me bovenbenen, dus ik had ook de vk gebeld, en zij beweerde dat het oefenweeen waren.

Misschien bij jou ook wel, als je het niet vertrouwd, zou ik zowiezo even de vk bellen ;)

Deel Deze Pagina