... in hun gezicht... met je vuist... Gisteravond zegt hij ineens "kunnen we onze oudste niet gewoon weer een luier om doen snachts?" Ik: hoezo? Ze plast toch niet meer in bed...? Hij: Nee maar dan hoeven we haar niet elke avond om 22:00 op de WC te zetten...! En vanmorgen werd ik wakker van een luid overstuur huilende baby, Ik vraag hem waarom de babyfoon uit is? (meestal word ik wakker van een pruttelende en spelende baby door de babyfoon heen namelijk). Ooh ze was om 5:00 al wakker en dat vond hij te vroeg dus heeft hij het geluid uit gezet... Na mijn geirriteerde ochtendhumeur kwam eruit dat hij liever maar de leuke dingen doet en die andere dingen die erbij komen kijken liever niet. Heb hem vanmorgen heel sarcastisch verteld dat ik een huisje ga zoeken want dan kunnen we wel de leuke dingen van het huwelijk blijven doen zoals samen uitgaan en leuke dingen maar de andere dingen zoals zijn troep opruimen, zijn gezeur aanhoren na een werkdag en zijn was opruimen, strijken van zijn werkkleding en al het andere hoef ik dan niet te doen. Zodra ik dan merk dat het niet leuk word ga ik naar huis en zet ik het geluid van mijn telefoon uit en laat ik hem overstuur achter. Vond dat wel een goede oplossing... ....hij vond van niet. Point taken...
Heerlijk... dat soort oplossingen bedenk ik ook wel eens, alleen pas als de discussie al uitgebreid is gevoerd
Ga eens naar de voorstelling van Huub Stapel "Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus" Beetje cabaret erg leuk
Haha ja echt he, normaal is hij echt niet zo maar de bui die hij de laatste tijd heeft moest echt ff stoppen... volgens mij snapt hij m nu
Mij kon je na de titel + eerste zin al opvegen! Heel herkenbaar en ik vind de oplossing helemaal zo gek nog niet, haha. Ik hoor namelijk vaker om me heen dat met name stellen, die elkaar op latere leeftijd hebben ontmoet, graag ieder en zijn/haar eigen huis blijven wonen, zodat ze alleen de leuke dingen met elkaar kunnen delen. Vind het echt geen gek idee dit ook op jongere leeftijd al te gaan doen...
Ja gewoon een lat-huwelijk! Lijkt me ideaal hoor! Hij vond het alleen wat minder want dan moet hij zijn eigen troep opruimen
Prachtig!!!! Vooral nu de frustratie bij mij ook te hoog is opgelopen (zie andere topic). Ik erger mij er ook aan. Ik had gisteren gewoon een dag van 09:00 tot 21:00 waarbij er van alles in het honderd liep, en hij nota bene tien minuten voor mijn tentamen een berichtje stuurde over dat hij de gastouder en ons kind niet kon vinden in een ruimte van hooguit vijftien vierkante meter... Ben ik ein-de-lijk thuis na alle verontrustende whatsappjes over een kind 'dat maar niet stopt met janken' - exact die terminologie waarbij ik mij in vredesnaam afvraag waarom ik hem überhaupt met onze zoon heb achtergelaten want dit was van het gevoelsniveau van een cocktailprikkertje - merk ik dat mijn kind gewoon ziek is. Heb ik bijna de hele nacht opgezeten met het koortsige jengelende kind dat maar de ziel onder de arm heeft, dat vandaag al 3 diarreeluiers vol had; en denk maar niet dat hij dan vraagt hoe het gaat of interesse toont op welk vlak dan ook... Nee... Hij appt mij met dingen zoals: wat eten we? Ben je al wakker? Kun je hem overdag niet wakker houden???? Ik ben moe, ik heb zooo slecht geslapen.... Pfffff... Soms plan ik gewoon de gastouder uren extra in, zodat ik zeker weet dat ons kind goed verzorgd wordt Ik heb er echt geen vertrouwen in dat mijn partner meer dan 2-3 uurtjes op hem kan passen.
Och ja dat lijkt mij soms ook weleens wat, kan ie ook niemand de schuld geven behalve zichzelf wanneer ie weer eens iets kwijt is. Of lekker eens een nachtje doorslapen zonder gesnurk, zware ademhaling, geschop als gevolg van een spiertrekking en nachtelijk in de slaap praat. O ja en 's ochtends niet wakker gemaakt worden voor een 'ik-ga-naar-mij-werk-kus'. ...... Maar ja hoe krijg ik het dan warm in een koud bed.
oooh nee dat heb ik niet hoor whahaha...!!! Mijn man is een geweldige vader en kan makkelijk onze 3 kids aan. ...tot dat het hem een beetje heet onder de voeten word en dan gaat hij laks doen en krijg je dit soort opmerkingen of erger; dit soort acties als ik er niet als de kippen bij ben.