Mijn moeder is bijna 4 weken geleden overleden aan de gevolgen van longkanker. Ze is daarna gecremeerd. Nu heb ik altijd gezegd dat ik graag een assieraad wil hebben om haar zo dicht bij me te hebben. Op de site van het crematorium had ik een hanger gezien die ik ontzettend mooi vind en die mij dus ook gelijk aansprak. Ondertussen had ik de hanger ook al gegoogled, dus heb een site waar ik hem kan bestellen. Hiet liefst had ik de hanger bij crematorium besteld, maar kwam er vanmorgen achter, toen we daar waren voor een gesprek voor assieraad, dat hun de betreffende hanger helemaal niet hebben... Balen dus. Nu kan ik hem wel online bestellen en bij crematorium laten vullen (kost weer 50,00 extra, maar dat betalen we met liefde). Heeft iemand ervaring met het online bestellen van de assieraden? de winkel waar ik wil bestellen heeft ook een stenen winkel in Utrecht. Dus ervaringen hoor ik graag. Alvast bedankt
Nee geen ervaring mee, heb destijds ook gekeken op verschillende sites maar kon niks leuks vinden. Wilde de as van ons zoontje ook dicht bij me. Uiteindelijk een eigen ontwerp bij een goudsmid laten maken (ik wilde een gouden sieraad) qua prijs niet eens zoveel duurder en ze vulde hem ook. Succes met zoeken en sterkte
Ja ik heb 2 keer een ashanger via internet besteld. Kreeg ze beide keren snel thuisgestuurd met een soort lijm bijgeleverd en een uitleg hoe je hem moest vullen. We konden hem ook bij het crematorium laten vullen maar wij hebben het door onze begrafenisondernemer laten doen (dat is familie)
Ik heb laatst ook een assierraad besteld via urnenshop meende ik. Ik kijk hetnog even na. Let er wel op dat keer lijm bij krijgt of bij koopt. Of heeft het crematorium dit als ze een sieraad vullen? Ik had trouwens het sieraad erg snel.
ik zou er wel een zoeken die je zelf thuis amkan laten vullen. anders moet je een zakje as per post versturen. Dat vond ik zo een akelig idee. uiteindelijk heb ik er 1 zelf laten maken naar ontwerp en daar laten vullen
ik heb hem ook bij urnenwebshop besteld. Ik laat hem vullen bij crematorium. De kwaliteit is wel goed?
Ik heb voor mijn oma vorig jaar ook via urnenshop besteld en zelf thuis gevuld met mijn moeders as. Tevreden over de levering en kwaliteit. Ikzelf heb een Pandora glasbedel laten smelten van as en glas met een zilveren kern. Ook erg tevreden mee. Mijn moeder had zelf ook een Pandora armband, die bewaar ik nu voor mijn oudste dochter, dus ik vond het een mooi idee zo.
Mijn vader maakt 'gedenk engelen'. Een engeltje van kristal gevuld met as... The Life Senses - Gedenkengel https://m.facebook.com/photo.php?fbid=512015175587250&id=100003363168284&set=a.256615687793868.60020.100003363168284&source=46
Uiteindelijk heb ik dus besteld en toen ik hem kreeg was hij niet goed... er zaten een paar gaatjes is. Overleg gehad en terug gestuurd. De volgende dag kreeg ik mail dat mijn klacht gegrond was en ik een nieuwe kreeg. Sinds afgelopen dinsdag heb ik de hanger om. We hebben toen de urn opgehaald en gelijk bij de juwelier het sieraad laten vullen.
Niet met bestellen via internet. Ik heb vorige maand een ring laten maken met as van mijn zusje. Is van de lijn see you. De bedenker zit toevallig bij mij in de buurt maar hij heeft bij veel juweliers verkooppunten. Ik vond het juist een fijne ervaring om erbij te zijn toen hij het maakte. Hoe voorzichtig hij met de as omging enz.