fout tandarts...?

Discussie in 'De lounge' gestart door dekilene, 5 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dekilene

dekilene Niet meer actief

hallo iedereen.
    ik zou graag willen weten hoe jullie hier over denken...
    donderdag ging ik naar de tandarts want ik had heel veel kiespijn kaakpijn en hoofdpijn...

foto's gemaakt en er werdt gezegt je hebt 4 verstandkiezen die eruit moeten..
    de linkerkant moet er snel mogelijk uit want die is onstoken.
    ik kon meteen al de volgende dag terecht bij de kaakchirurg in de praktijk..

gisteren dus bij de kaakchirurg geweest.
    hij had al in me gesneden en gedraaid en weet ik het allemaal.
    ja sorry mevrouw hij zit te diep en te vast ik maak het gat weer dicht.. HIJ IS NIET ONSTOKEN!!!
    tjah het overviel me zo erg allemaal vragen had ik op dat moment niet...

gisteren onwijs veel moeite met praten en met slikken sprong ik zowat het plafon in...
    nu heb ik nog steeds pijn met slikken en ontzettende hoofdpijn.

ik vraag me af wat jullie in deze situatie hadden gedaan?...

de kaakchirurg vertelde tegen mij dat ik misschien knars in mijn slaap..? en dat ik daardoor last van me kies en kaak had..?
    de tandarts had dat misshien toch ook kunnen weten??
    voel me erg naar hierdoor en echt goed ziek... :(

2. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Wat vreemd? Als ze dan toch al bezig waren hadden ze de kies er uit voorzorg toch uit kunnen halen? Mijn verstandskiezen waren ook niet ontstoken maar moesten er toch alle 4 uit. Misschien was het volgens de kaakchirurg nu niet ontstoken maar je hebt er toch last van? Heel vreemd verhaal. Zou hier zeker nog even achteraan gaan.

3. dekilene

tjah dat dacht ik ook meteen nu heb ik voor niks een snee. en voel me heel erg beroerd :(

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gehad. Het trok helemaal door mijn tanden en naar mijn oor zodat ik flinke oorpijn had. Ik kon niet goed slikken en alles deed pijn. Ben zelfs op zondag naar de tandarts gegaan. Ik dacht mijn verstandskies is ontstoken of komt door want heb nog nooit zoveel pijn gehad. Bleek ik met mijn verstandskies die ik nog had dwars door mijn wang/tandvlees te hebben gebeten. Ibu gekregen en na een paar dagen was het over. Misschien bij jou ook zoiets gebeurd? Alleen dan met tandenknarsen?

5. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Dat kan ik me voorstellen, heb je wel pijnstillers mee gekregen? Of vonden ze dat ook niet nodig?:(

6. dekilene

mijn verstanskies lag nog helemaal in mijn tandvlees, dus dat denk ik niet.

7. dekilene

nee helemaal nika ja pcm's van thuis.. maar ik kan niks slikken zelfs normaal drinken gaat niet:(

8. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het ook en vaak komt het weer tijdelijk opzetten. Bij mij komt het doordat ik m'n kaken dichtklem tijdens het slapen als ik wat gespannen ben. Op het moment denk ik echt dat ik een flinke onsteking heb en slik een maximale dosis ibuprofen. Als het zo blijft krijg ik een bitje aangemeten voor 's nachts.

9. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Wat een maffe, ik had hem gesommeerd die kies eruit te halen! Wat een prutsers! Ben blij dat de mijne eruit zijn, boven moesten ze er goed uitgesneden worden en dat deed ook het langste pijn onder was sneller geheeld. Ik zou terug naar de tandarts gaan en vragen wat die er van vind. Dankzij de laksheid van de NL tandarts zijn er een paar andere kiezen helemaal gekruimeld er die moesten er toen ook uit. Niet dat de tandarts hier geen prutsers zijn maar de kaakchirurg doet iig wat hij verteld word!

10. dekilene

tandarts assistent belde mij toevallig na plaatsten van dit topic...

ik vertelde dat ik me nu nog zieker voel.
    nu moest ik pas een mondspoelmiddel halen perio aid...
    ik vertelde ook dat ik dit niet normaal vond eerst snijden daarna niks doen....

ze vertelde dat mijn verstandkies schreef groeid en hij er toch ooit een keer uit moet ..had hij dit niet meteen kunnen doen?!?!?!:x:(

11. dekilene

ik heb nu ook antibiotica gekregen...

12. mumija

mumija Niet meer actief

Sjonge jonge, niet normaal dit.
    En dan kun je straks dus ook gewoon die kaakchirurg betalen hè, weet niet hoe je verzekerd bent.
    En je moet om Brufen vragen (zakjes poeder met sinaasappelsmaak). Dat is het enige wat werkt om de pijn te verlichten.
    Beterschap ermee!

13. dekilene

ik ben bereid om de foto's te betalen maar de kosten van snijden hechten en weet ik veel allemaal niet.

Deel Deze Pagina