Woont hier ook iemand boven een friettent?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lucia, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Misschien een rare vraag...maar ik ben er dus net achtergekomen dat onder ons een friettent komt.(terwijl er in een omtrek van 200 meter al 3 zijn, maar oké;))
    Wij wonen op 2 hoog trouwens, zit dus één verdieping tussen.
    Heb je veel last van lawaai/nare luchtjes?
    Wij zijn sowieso wel van plan te verhuizen maar da's pas voor maart.:p
    Heb wel een kindje van 2 jaar, en onder ons woont een koppel met een kindje van 9 maanden ongeveer...

Vind het wel effe wennen hoor...

2. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Dat wordt binnenkort dus lekker snel een patatje kunnen pakken voor jullie 8)

Nee, zonder gekheid...lijkt me ook geen feest hoor, onder je appartement ;)
    Ik heb er geen ervaring mee, maar me lijkt toch dat je best wel wat van die frituurlucht zult ruiken. Ik hoop voor jullie dat het mee zal vallen Lucia en jullie dus snel naar een nieuw huis/appartement kunnen verhuizen. En tot die tijd maar lekker vaak een patatje dan he ;)

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb boven een snackbar gewoond. Ik zat er dan wel twee verdiepingen boven, maar je rook nooit wat.

't was wel makkelijk, had je 's avonds zin in wat lekkers hoefde ik alleen de trap maar af hahaha....

4. s1986

s1986 Niet meer actief

Volgens mij hoef je er niks van te ruiken!!
    Ze zijn verplicht een hele goede afzuiging te hebben;)

5. fafje

fafje Niet meer actief

Ik heb 1,5 jaar pal boven een snackbar gewoond...particuliere woning...
    Het rotte van die woning was dat ik geen balkon had.. achter ofzo...kzat op een hoek...dus had van die kantelramen, dat je in het kozijn kon zittn...en tja dan had je wel es die lucht van het vet,...verder juist meer last van de jongeren en mensen die daar "hingen"....

achja....toen was het voo rmij nie zo'n probleem...maar kan me voorstellen met zo'n kleintje...overigens waren mn slaapkamers wel op de 2e verdieping...dus alleen mn woonkamer+keuken zat er recht boven...

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Romy en Chipske; hier aan de overkant is ook een friettent dus had niet echt behoefte aan eentje nog dichterbij. :p

@Fafje; mijn slaapkamers zijn meer naar achter dus alleen de woonkamer en de keuken zullen hier ook boven de frituur zelf zijn.

Ik hoop dan maar dat ze een hele goeie afzuiging hebben. ;)

7. fafje

fafje Niet meer actief

ja het viel ook mee hoor...en ik had dan een open keuken en daar ook een afzuiger...maar k rook het wel es als de ramen wagenwijd open stonden...

ohja en soms hing de lucht in mn trappenhuis...voordat ik mn voordeur zegmaar in was...meestal rond zo'n tijd dat er veel gefrituurd werd...tjaa..ik had luchtverfrissers :p

8. Female

Female Niet meer actief

God wat ben ik blij dat ik niet boven een snackbar woon.
    Dat kwam nooooit goed :):D

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hier ook niet nee!

Dan kwam ik toch wel snel in de verleiding denk ik om één keer in de week te snacken... :)

10. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Een vriendin van mij woont al 3 jaar boven een shoarma/snackbar en heeft er nog nooit last van gehad..

Het enige waar ze wel een last van heeft is voornamelijk in het weekend hang jongere, die lekker schreeuwen na een avondje stappen en dus nog even wat te vreten willen halen...

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @G89; dat zal hier (hopelijk) wel meevallen, geloof dat er hier niks (behalve kroegen) na 00.00u open mag zijn, andere friettenten zijn ook om 22.00u dicht.

@Female en Waardevol; dat dacht ik ook toen wij tegenover een friettent gingen wonen, maar het valt heel erg mee! Als wij eens in de twee weken friet halen is het veel. ;)

12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland

Dat scheelt dan weer!

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Was natuurlijk nog vergeten dat ze moeten klussen.:$
    Gelukkig niet zo vroeg (althans vandaag niet) maar vind het wel beetje zielig voor vriendlief die nachtdienst heeft.:(

Wel jammer dat ze zoiets niet vantevoren aangeven, zodat je je wat kunt voorbereiden.

Deel Deze Pagina