Leuke / lekkere verjaardagstaarten!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Anniej, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anniej

Anniej Actief lid

19 dec 2007
    265
    1
    16
    Hoi allemaal,

Mijn oudste zoontje wordt over een maand alweer 3 jaar en ik ben zelf nogal van het bakken.
    Vorig jaar had ik een mooie marsepein taart voor hem besteld bij een vrouw die dat heel mooi kon, maar ik wil dit jaar eigenlijk zelf wat origineels gaan maken.
    Hebben jullie nog leuke ideeen / recepten?
    Kunnen cupcakes ook op een (kinder)verjaardag vinden jullie? Hebben jullie daar nog leuke ideeen voor?
    Oja, hij is gek van Cars, misschien daar leuke ideeen mee?

Lijkt me leuk als ik wat van jullie hoor!
    Bedankt alvast!

Groetjes, anniej

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kijk eens op deleukstetaarten.nl vind je tig ideeën :)

Iemand hier van het forum heeft voor mijn dochter haar verjaardag ook een hele mooie taart gemaakt bekleed met marsepein hij was ook ontzettend lekker!!

Aankomende zaterdag ga ik zelf ook een workshop volgen om taarten te maken lijkt me erg leuk :)
    Dus ik zou zeggen kijk eens op de site en oefen een beetje!

Of maak zelf een slagroomtaart (je kan daarvoor o.a kijken op de site van koopmans bakproducten daar heb ik ooit een recept van af gehaald voor slagroom taart )

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik vind cupcakes altijd fijner op een verjaardag. Toen Luc 3 werd heb ik 2 soorten cupcakes gemaakt en kleine glaasjes met monchou. De ene soort cupcakes heb ik met icing versierd met het gezicht van bob de bouwer ( was ook het thema) en de andere hadden een vanille en m&m toef. Men kan zelf kiezen en ook meerdere keren iets pakken

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
  5. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Misschien zelf een taartdecoratie workshop gaan doen en de daar gemaakte taart (of cupcakes) gebruiken voor de verjaardag.
    Heb je zelf een leuke avond en ook nog een mooie en lekkere taart voor z'n verjaardag.

6. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Wow majel die zijn moois geworden!! Echt heel gaaf..

Ik lees even mee want ik had vorig jaar een prinsessenkasteel gemaakt die er redelijk uit zag alleen dat rose was echt niet te eten want dat was gewoon opgeklopte boter ofzo. Had een recept gevonden op een website maar als je dat at werd je echt kotsmisselijk. Niet voor herhaling vatbaar dus.

Wie weet pik ik hier ook een leuk ideetje op voor de 2e verjaardag!

7. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik vind die monchou glaasjes erg leuk bedacht. Ik maakte altijd de taart zelf maar dit is weer eens wat anders, leuk!!

Deel Deze Pagina