Speeltje autostoel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sidmick, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Onze meid gaat over naar de 2e autostoel (groep 1+) Nu wilo ik voor haar graag een leuk speeltje hebben maar ik kan niet echt iets vinden. Maxi cosi heeft wel speelttafels maar die zijn 35 euro. Dat gaat me een beetje te ver. Iemand een leuke tip?

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij nemen vaak wat los spul mee. Een boekje, een auto met kralenboog, knuffels. Dan kun je ook nog wat varieren..

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Gaat dat niet de hele auto door dan?

4. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ben ik ook naar op zoek, we hadden eerst zon hanger aan die handgreep hangen. sophie is daar wat groot voor, dus dacht aan iets wat je aan de stoel voor haar moet bevestigen. maar heb geen idee wat.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    sidmick, uiteindelijk beland het wel op de vloer voor de achterbank. Maar echt vliegen doet het (nog) niet. Meestal valt het direct naast zijn stoel, en kunnen we een volgende speeltje aanbieden.

We hebben soms ritten van dik 2 uur (ongeveer twee keer, heen en terug, per maand). En ik kan me niet voorstellen dat hij 2 uur met hetzelfde speeltafeltje zou spelen. Dat is hij na een kwartiertje wel zat, zeker als hij elke keer datzelfde tafeltje zou hebben..

6. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

7. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Wij hebben een aantal speeltjes van Playgro gekregen in de kraamtijd, en deze wisselen we wat af. Je kunt ze heel makkelijk (en toch stevig) bevestigen met een klem of een ring (ligt aan speeltje) aan wat dan ook. Dit speelgoed koop je gewoon bij speelgoedwinkel of soms zelfs bij drogist.

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik heb een reeks speeltjes aan een koord gehangen en deze om de hoofdsteun gehangen. Zo kan Tess wel spelen maar ze niet kwijt raken.

Deel Deze Pagina