Geboortekaartje eigen ontwerp

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AvD76, 3 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AvD76

AvD76 Lid

30 mrt 2015
    11
    0
    0
    Noord-Brabant
    Geboortekaartje eigen ontwerp

Ik heb na lang zoeken voor geschikt geboortekaartje besloten het zelf te maken. Ik kon steeds net niet iets vinden waar ik 100% tevreden mee was en door al dat rondkijken heb ik zoveel inspiratie opgedaan dat ik heb besloten toch maar zelf te ontwerpen 😆

Ben nu volop aan het ontwerpen ( in Adobe Photoshop & Adobe Illustrator) en heb er echt plezier in...oude hobby nieuw leven ingeblazen 💪😃

Ik wil het uploaden bij optimalprint omdat je daar compleet eigen ontwerp op kaartje kunt laten drukken ( eigen lettertypen , achtergrond ,foto's etc)

Heeft er iemand ervaring met optimalprint.nl ?

2. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Niet met optimalprint... maar heb wel zelf ontworpen met photoshop. Er is flink verschil in prijs afhankelijk van wat je wil bij verschillende websites, dus loont de moeite te vergelijken. Wij hebben uiteindelijk besteld bij kaartendrukkerij.net, helemaal prima bevallen. Kon gratis papierwaaier aanvragen dus goed kunnen kiezen welke soort we wouden. Als je bestelt versturen ze gratis proefdruk en de enveloppen alvast als je wil. Kleur viel iets anders uit als op mn scherm, waarschijnlijk door mijn instellingen en papiersoort, maar kon ik dus nog wat aanpassen. Had mn man uitgelegd hoe datum en dergelijke aan te passen en definitief kaartje te versturen. Kaartjes do middag besteld, vr waren ze verstuurd en za binnen, hoewel we niet extra betaald hadden voor snelle levering. En erg mooie kaartjes :)

3. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Wat cool! Dit wil ik ook doen.... Kunnen jullie me op we helpen waar ik een geschikte (lege) kaart lay out vind? En hoe zijn jullie begonnen?

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Mijn man heeft het geboortekaartje van onze jongste ook zelf gemaakt. Volgens mij in photoshop, maar weet het niet zeker. Een bevriende fotografe heeft een prachtige foto gemaakt van onze zoon en ik had de tekst met gedichtje geschreven. Super leuke reacties op gehad. Volgende keer gaan we dat weer doen en dan gewoon laten printen bij de lokale multicopy. We hebben zo'n snijmachine, dus het snijden van de kaartjes was ook zo gebeurd. Volgens mij waren we iets van 50 euro kwijt aan printkosten.

5. mamavansaar

18 aug 2014
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, ik heb een klein bedrijfje in geboortekaartjes op maat. Speciaal voor ouders die niet kunnen slagen tussen het reguliere aanbod. Als jullie tips willen of vragen hebben, stuur me een prive berichtje. Ik mag hier nl. geen reclame maken.

Deel Deze Pagina