Wel, Ik heb me zo'n man die eerder een steen heeft zitten dan een hart en ik ben zowat één van de enige die daar voorbij kan kijken. Maakt ook dat hij tijdens een zwangerschap minder begripvol is dan een doorsnee man. Dit weekend heb ik onze kat dood gevonden in onze living en zijn we daarna meteen aan het poetsen geslagen. Ik had het moeilijk me te bukken aangezien de kleine zijn achterwerk in mijn ribben duwt. Elk plushke, stukje speelgoed van de oudste,... noem maar op, heeft hij op commando voor me opgeraapt. Geen enkele keer heeft hij gezucht! Voor jullie klinkt dit misschien stom, maar voor mij was dit hemels! Mijn mannetje wordt soft! Liefs Kitty
ik herken zo een man ja mijn man is ook zo ook heel nuchter van oohh leuk dat kan doet normaal gesproken nooit wat in huis hij heeft gisteren voor het eerst een stofzuiger gepakt na lang klungelen wist ie hem aan te krijgen (ik was boodschapjes doen ) en ik kwam thuis had ie alles gezogen voor me en gestoft ohhh echt hemels ik had zoiets als ie dat nou is eens in de zoveel tijd een keertje doet maakt dat alles goed maar moet zeggen sinds ik zwanger ben draait ie ook een beetje bijhoor wat meer gevoelliger naar mij toe zorgzamer als ik normaal gesproken goed de griep heb zegt ie wat eten we vandaag of ik heb geen sokken meer en nu was het zo ga jij maar lekker liggen wil je een bakje thee ik heb wel aan hem moetten vragen van schat wat is er verberg je wat voor me maar idd het is hemels
Blij voor jullie hoor...maar had me man toch echt een schop onder zijn hol gegeven als ie nooit wat deed... Weet natuurlijk niet hoe jullie situatie is...maar we werken allebei fulltime...nu dan niet omdat ik verlof heb maar normaal dus wel het lijkt me dus heel normaal dat je allebei wat in huis doet! Mijn mannetje doet echt alles voor me....ook omdat ik niks meer mag doen en zeker niet stofzuigen e.d. Nu heb ik het misschien getroffen maar als ie me niet zou helpen weet ik ook niet of onze relatie goed zou gaan
ik moet zegen ik ken geen betere vent wensen, ik mag bijna niks meer sinds 19 weken zwangerschap mijn vent komt thuis van een dag hart werken en gaat nog voor me staan koken omdat ik gezonde voeding nodig heb hij stofzuigt allles petje af voor hem, maar anders om zou ik het natuurlijk ook doen, kom op girls laat die mannen zweten.
gelukkig helpt mijn ventje me ook goed! nu ik lekker in zwangerschapsverlof ben doe ik zoveel mogelijk zelf. het bukken gaat me nog wel af. alhoewel ik me eerst op mijn knieen moet zetten om iets op te rapen en dan weer omhoog moet hijsen (als ik een kastje of tafeltje in de buurt hebt lukt het me wel) maar toen we beiden nog werkte (full-time) en hij was eerder thuis als mij stond altijd het eten klaar, was de tafel mooi gedekt en af en toe zelfs het bad al volgelopen enzo. nu, voor ik zwanger was hielp hij me ook al wel goed. ik vroeg hem altijd: Wat doe je liever, stofzuigen of de vaatwasser leegruimen... nou wat hij ook koos het intreseerde met niet want ik doe geen van beiden graag en had toch hulp
Geweldig toch dat je zo blij kunt zijn met je kerel!? Ik zou persoonlijk helemaal iebelig worden van zo'n kerel maar ben blij dat jullie zo gelukkig zijn. Ik heb precies het tegenover gestelde thuis... mijn man poetst zich helemaal het leplazerus en daar kan ik soms echt gek van worden. Zelfs als het niet vies is dan moet het toch gedaan worden En even stil zitten is er niet bij. Ach, ik moet niet klagen.. het is ook nooit goed hè?
Ik heb ook zo'n vent dat een geschenk uit de hemel is Hij doet alles voor me,.ook al vraag ik er niet om. Was bij mijn ex wel anders,was hoog zwanger en moest gewoon de zware boodschappentassen zelf dragen,en hij hield enkel een pak water vast ,.en mijn huidige vriend geeft me op mijn kop als ik een tasje wil sjouwen,.legt me volkomen in de watten en mijn dochter ook,bij ons is het echt geven en nemen in de relatie en dat vind ik belangrijk.
mijn mannetje doet alles voor mij. zit al een paar weken in de ziektewet en ik kook maar hij dekt de tafel, ruimt af doet de vaatwasser en doet de boodschappen op zaterdag. Mag niks tillen en als ik iets doe wat zwaarder is blijft hij bij mij zodat hij mij kan helpen als ik het niet meer redt. Vind het namelijk zelf soms erg moeilijk om alles uit handen te geven.
Poeh..nou... Mijn man houdt wel rekening met me, maar hij snapt nog steeds niet dat ik zo'n veranderd humeur heb door de hormonen! Hij word dan kwaad als ik weer eens in zijn ogen onredelijk ben, terwijl ik voor mijn gevoel onbegrepen word.. Das best wel lastig, maar vooruit..als dat het ergste is..