nav de allerschattigste foto's kan ik het niet laten dit filmpje even met jullie te delen, jamie voor het eerst op de schommel.. hij was echt aan het genieten!!! YouTube - SAM_1409.AVI nog meer schattige filmpjes?
Ik heb mijn profiel op prive staan dus kan het helaas niet zien. @Marije: wat een stoer ventje zeg. Hier het filmpje wat ik van Aaron het leukste vind: YouTube - Kanaal van Lisettukuh
@sweetmarije wat leuk, je ziet duidelijk dat hij ervan genoot! @roeltje haha prachtig. wat een mooi geluid he! @boefjesmama Wat leuk! hoe die ook kijkt. heel serieus en dan helemaal in een deuk deze vind ik heeel erg schattig van Emma. Hier maakt ze grappig geluiden onder het eten! en het bekkie dat ze erbij trekt zo grappig. Rond de 20 seconden begint ze YouTube - Emma 'kletst' onder het eten
deze is ook erg leuk. Mijn had wat bedacht met een speeltje van Emma. dat is een speeltje dat als je op een knop drukt er een dier tevoorschijn komt. Nu had hij op 1 van die dingen een speen gelegd en op de knop gedrukt in de hoop dat hij de speen zo in Emma haar mond kon schieten en of het is gelukt?..kijk zelf maar YouTube - Speen schieten
YouTube - DSCF2532.AVI mijn vrolijke ventje die blij is dat hij in de draagdoek mag! wat een geweldige filmpjes dames! heerlijke die lachebekkies!
ahhh echt skeetig! Die schommel is zoo cute want een lief gezicht trekt hij. gaaf dat zulke schommels in de buurt zijn zeg! En al die lachende kinderen. Ongelofelijk voor mij dat sommige zo kunnen schaterlachen in het begin. Dat kwam bij ons pas later. Ze deed het meer zoals die lieve knul in de draagdoek. Maar hij had er zin in lekker te wandelen met mama. Hihi dat pop up speeltje. Wat een mop! Zou je gebeuren he als hij erin schiet. *grin* En het meisje met haar pap. Hahaha zou ze zeggen hmmm lekker pap van mama Maar makkelijk is het niet want het giert er gewoon weer uit. Hihi
@ Ellen: ze roept gewoon de hele tijd: Meer! Meer! Meer! Geweldig filmpje. En die speen: pappa heeft meer lol dan Emma he? Geweldig. @ Suze: wat lief! Zo vertederend. @ Sweetlakecity: Ja hij was 3,5 maand dat hij dat voor het eerst deed. Maar tijgeren/kruipen etc. doet hij nog niet .
Deze vind ik zelf gewoon zo schattig!!! Onze hond is bij Kyra aan het rond lopen en tegen de box aan het opspringen en Kyra vind dat erg grappig!!! http://www.youtube.com/v/962aQ-bLQiw&hl=nl_NL&fs=1
ik ga morgen even de rest kijken want vriendlief ligt te slapen en wil hem niet wakker maken maar wil ze wel ff met geluid zien.. maar die van het speentje toch ff bekeken net zonder geluid en wat grappig! en zo lief dat ze elke keer een kusje krijgt nadat het niet gelukt is
@sweetlakecity: ja die schommels zijn in het park naast ons huis, ideaal!!! dit was de allereerste keer dat ik hem daar in had gezet en het beviel hem wel zoals je kan zien
Oh wat een lieve filmpjes! Deze vind ik heel schattig: YouTube - Zeg maar papa Leren papa zeggen (stiekem als mama niet thuis is ) YouTube - Liam en papa Borst zoeken bij papa (En als je bij de rest van onze videos kijkt op youtube zie je er nog veeel meer haha)
mvliam> hahaha zeg eens papa, aaaiiiiiikraai. Hihi. Jaa bizar he dat ze gewoon zoeken ook al is het geen papa skye> de hond likt haar helemaal af...of is wel makkelijk als slijm opvang hondje. Hihihi. Maar ze vind hem fantastisch! en nu hoe zijn ze samen? Ook dikke mik?
oooh wat een leuke filmpjes!!geweldig om te kijken! deze is van mijn dochter,die word "gek" van het kriebelen: Sofie Van dessel Profiel - hyves.nl
@sweetlakecity jaja we gingen er echt voor, was bijna raak, maar helaas lukte het net niet haha! @boefjesmama zou het? ik vond het zoooo leuk klinken, ze is ook echt dol op pap. Haha ja papa had heel veel lol met de speen ga nu even de andere filmpjes kijken.
@skye fantastisch! hij vind het ook helemaal niet eng. Ze kunnen goed samen zo te zien. @mvliam Je zag hem gewoon denken, echt niet dat ik eerst papa ga zeggen, maar mama haha! nee je zag wel echt zijn mondje de p van papa doen! En dat andere filmpje wat mooi om te zien! 2sofie wat lacht ze ontzettend lief! echt aanstekelijk.