Soms schuldgevoel. Wat zouden jullie doen 1 of 2 slaapjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shampoo, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Bedankt voor jullie reacties. Ik houd het voorlopig (tenminste "mijn dochter") nog maar bij 2 slaapjes. 1 is echt nog niet genoeg voor haar. Inderdaad.... ze zal het zelf wel weer anders gaan regelen. ;)

2. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ik pas me eigenlijk altijd aan aan onze dochter, maar ik moet bekennen datik er soms ook wel eens een beetje van baal dat er zo weinig tij dover blijft om iets te ondernemen. Onze dochter slaapt 's ochtends 1,5 tot 2 uurtjes en 's middags meestal 2 uur. Meestal is er voor en na het 2e slaapje ongeveer een uurtje "vrij". Neem haar wel eens mee in de wandelwagen, daar slaapt ze nooit in (nooit gedaan ook, veel te veel te zien!) en dan zit ze ook rustig dus ga er maar vauit dat ze daar toch ook een beetje van "uitrust".
    Zou inderdaad wel fijn zijn als er een iets ander schema komt!

3. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Meestal hou ik ook wel rekening met ons meisje maar niet altijd. Zeker als we met de voet weggaan kan ze lekker in de wagen slapen.
    In de ochtend ben ik bijna wel altijd thuis voor haar slaapje rond 10.00 uur en meestal slaapt ze dan 1 1/2 uur. In de middag zijn de slaaptijden wisselend, de ene keer is ze eerder moe als de andere keer.
    Vandaag bv waren we bij schoonzus en toen ons meisje moe werd zijn we naar huis gegaan, ze is den maxi cosi in slaap gevallen en thuis in bedje gelegd, ze sliep gewoon door. We hebben ook wel een vrij gemakkelijk kind wat op veel plekken kan slapen. Soms nemen we ook het campingbedje mee dan slaapt ze ergens anders.
    Hou er dus wel rekening mee maar niet ten koste van alles, maar goed hier gaat dat dus vrij makkelijk omdat ze ook makkelijk in campingbed of de wandelwagen/buggie slaapt.

Deel Deze Pagina