Soms verdrietig...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Flippo123, Oct 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mieps

Mieps Actief lid

Oct 12, 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Fijn dat de uitslagen zo goed zijn!:) Zoals mijn motto; is alles prima dan vinden we dat fijn om te weten, maar als er iets fout blijkt te zijn dan weten we dat liever nu dan over een jaar!

Wij zitten nu in ronde 15 en ook in onze omgeving vliegen de zwangerschappen om je oren, behalve die van onszelf..:( Wij proberen de moed erin te houden en zijn heel pril met onderzoeken gestart. Vrijdag worden als het goed is de zwemmers van mijn man getest, daarna ben ik aan de beurt.

Ik duim voor je mee dat je wens werkelijkheid mag worden!!
    Grtz

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    Wat super fijn dat de uitslagen goed zijn meis :D hoop dat jullie allemaal heel snel zwanger zijn van een gezond kindje :)

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Hey meiden :)
    Thnx voor alle lieve reacties!
    Wij zijn zelf ook super blij dat alles nu goed is!
    Dus meiden die slecht nieuws hebben gehoord bij de gyn, blijf hoop houden :)

4. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

Oct 20, 2010
    1,033
    0
    0
    NULL
    Ja het is inderdaad balen als je hoort in je omgeving dat ze zwanger zijn. Ik zelf zat een weekje geleden in een dipje. Zijn nog maar zelf ook nog maar 9 maanden bezig. Maar het lijkt voor ons een eeuwigheid.

ik hoop voor je dat het snel raak zal zijn zodat jij kan stralen en het goede nieuws kan vertellen. Duim voor je

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Wij waren ook best een tijd bezig om zwanger te worden.
    Het maakt niet uit hoelang je bezig bent, je hebt een wens , een hele grote en daar heeft tijd niks mee te maken.
    Als je hoort dat iedereen om je heen zwanger word en jij niet doet dat gewoon heel erg pijn.

Dikke knuff voor de dames in een dip!
    Enuh beloof jezelf niet op te geven want ook voor julie is het weg gelegd en het is het zeker waard!

6. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,057
    884
    113
    Ik herken het gevoel.
    Soms voel je je zo machteloos...
    Hier ook heel veel zwangeren om me heen, mijn beste vriendin is nu 20 weken zwanger.
    Toen wij te horen kregen dat we niet op de spontane manier een kind kunnen krijgen, maakte zij net bekend zwanger te zijn.
    Ik heb het daar heel moeilijk mee gehad en de afgelopen 1.5 maand veel afstand genomen.
    Nu heb ik het een plekje gegeven en kan ik weer oprecht blij zijn voor haar, maar het is dus echt niet raar als je het er moeilijk mee hebt hoor!

Fijn dat je goed nieuws hebt gekregen.
    Hopelijk komt het geluk nu snel jullie kant op en ben je binnenkort zwanger!

7. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    Hee Flippo (grappige naam, haha!), wat super fijn voor je dat de uitslagen goed waren! En ik snap helemaal dat je het nog even zelf wil proberen. Soms verlies je even de moed en dat hoort er ook bij, om er daarna weer tegenaan te kunnen. Lees dat ook hier in je verschillende post. Goed van je! Hoop dat het jullie gegund is de komende maanden, ik duim..

Share This Page