Soms dan weet ik niet zo goed meer wat ik met mijn zoontje zijn gedrag aan moet als hij zo huilt en niet wil slapen. Vanmiddag om 13.30 heeft hij een flinke fles pap gehad en daar slaapt hij altijd goed op,zo'n 2 uur maar vanmiddag dus niet, Na de pap in zijn bed gedaan maar na 35 minuten al weer wakker en niet in slaapt te krijgen. wat ik ook probeer,speentje in,aai over de bol en kusje op zijn wang niets helpt. Ik heb hem er na 3 keer proberen uit gehaald en in de box gelegd met het idee dat als hij moe aan het worden is weer in bed te doen maar eenmaal weer in bed gaat hij weer huilen. Ik weet nu niet wat ik moet. Zijn groente hapje krijgt hij meestal om 16.30 dus nu nog te vroeg en dan zijn melk om 17,30 dus dat is ook te vroeg en dan om ongeveer 18.30 naar bed. Ik haal hem er toch maar uit want hij huilt weer enporm veel,echt zielig. Herkennen meer van julie dit en hoe gaan julie er mee om? Doei Teddy
Ja hij was wel moe want hij zat in zijn oogjes te wrijven en rond de klok van 14.00 gaat hij altijd slapen na zijn pap om 13.30 en dat gaat altijd goed. En als hij bij mij is dan is hij vrolijk en blij om mij te zien dus mischien is het ook wel een fase waar hij even in zit. Ik ga straks wel even kijken in het boek oei ik groei. Nou ik neem het zoals het is en hou hem lekker bij me en geef hem straks eten. Hij speelt nu vrolijk in de box. Doei Teddy.
Bij ons werkte het ook niet om hem om dat tijdstip in bed te leggen. Je ziet duidelijk dat ie heel moe is, maar in bed is het alleen maar huilen... Wat voor ons werkt: in de wandelwagen en dan heen en weer bewegen. 5 minuten en meneer slaapt als een roos! Daara kan je hem altijd nog slapend in bed leggen. Oke, niet ideaal als het altijd zo moet, maar 's avonds slaapt hij gelukkig wel goed in bed. Ik ga er vanuit dat het tijdelijk is dat ie overdag niet in bed in slaap wil vallen, daarom vind ik dit (op dit moment) een goede oplossing. Hoop dat je er wat aan hebt. Succes!
Teddy daar hebben veel augustusmama's op het moment last van! Denk idd een sprong. Hij heeft nu gewoon door dat het veel gezelliger is bij jou..en maar alleen is in zijn bedje. Ook merkt hij nu dat als je de deur uit loopt..dat je echt weg bent. Maar hij gaat nu ook een beetje uitproberen..een kwartiertje protesteren mag hoor..niet te snel er weer uithalen. Mijn meisje slaapt ook niet meer zoveel...alle slaapjes bij elkaar 2 a 2,5 uur op een dag.
Ben slaapt savonds ook goed,ik heb hem om 18.00 in bed gelegd en hij sliep meteen. Ik denk gewoon dat het een fase is want dit maak ik niet zo vaak mee,hij slaapt altijd goed smiddags. Hij wil graag bij me zijn merk ik dus ik acsepteer het gewoon dat het zo is en het gaat wel weer over. Ben blij dat hij savonds goed slaapt dan heb ik overdag wat meer energie. Ik stort welbijna in hoor want ik ben erg moe Teddy
Paar avonden lekker vroeg naar bed gaan meid! Het komt wel weer goed maar ze worden gewoon steeds ouder en slapen word minder. Hoe is het verder eigenlijk..geef je nog bv?
Ja Alice je hebt gelijk hoor ik denk dat alle kindjes van deze leeftijd het hebben. Ik laat hem ook wel eens 15 minuten huilen maar vind het zo zielig he als hij zo hard huilt. En volgens het boek oei ik groei is het inderdaat een sprongetje dus ik ga er maar even door heen Teddy
Nee ik geef geen bv meer Alice. Ik heb het 6 maanden en 2 weken gedaan en had er genoeg van,het was wel fijn hoor maar hij heeft nu 2 onder tandjes en heeft me een keer gebeten in mijn tepel en AU wat deet dat pijn en ik had er gewoon geen zin meer in. Verder gaat het erg goed met Ben en mag ik buiten zijn sprongetjes niet klagen,het is een fijn mannetje en erg vrolijk. Met jou ook alles goed en met je kleintje? Wij willen weer voor een tweede kindje gaan dus dat word weer spannend. Doei groetjes van teddy.
Mooi dat het goed gaat! En super gedaan zolang BV gegeven! Hier gaat alles goed, heb echt een superlief meisje. Helaas heeft ze sinds kort een spreidbroek (hier staat ook een topic erover) maar het gaat super hoor. Oeps we gaan off-topic. Succes met alles en leuk hoor een tweede, spannend!